grubasek

czwartek, 6 czerwca 2019

a czasu jak nie ma tak nie ma

W pracy niestety najtrudniejszy okres....
najgorsze, że wczoraj przyszła moja wygrana za kartkę z barankiem z itd collection i aż mnie ręce świerzbiły, żeby podziałać. Dziś coś tam "upichciłam", ale pokazać będę mogła ok.10 czerwca.

Chciałam Wam za to zaprezentować dyplom, jaki stworzyło dla mnie itd collection- cudo!


I żeby nie było tak całkiem bez rękodzieła- składaczek z elementów zakupionych w "manzuko".


Dla tych kolczyków zrobiłam wyjątek i schowałam wkrętki do pudełka. Bardzo mi się podobają te kryształki w okuciu. Niestety, mają jedną wadę- cena. 1 sztuka kosztuje ok. 8zł.
Ale czyż nie są piękne?

Buziam słonecznie!



19 komentarzy:

  1. Hubciu, gratuluję wygranej!
    Kolczyki niezwykłe.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Ewuś! Piękny dyplom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki Ewuniu.:) Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, wygrana w ITD Collection to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zasłużonej wygranej. Świetne kolczyki kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, życzę następnych dyplomów.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja gratuluje wygranej!!! A kolczyki mimo ze nie w mojej kolorystyce i mimo ze żadnych nie nosze to przyznaje ze mające sobie to "cos":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej !Piękne kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i więcej takich dyplomów zyczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję :) Kolczyki-bajka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, gratuluję wielce wygranej! Jesteś artystką przez ogromne 'A'! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny dyplom :-). Kolczyki boskie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Ewuniu , dyplom jest extra!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci raz jeszcze, baranek był wyrąbisty!
    Super, że wróciłaś do biżuterii! U mnie się to strasznie przeciąga, nawet jeszcze nie zrobiłam zakupów planowanych na kwiecień, a chciałam się nowej techniki nauczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje,kolczyki -miodzio

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu, gratuluję - dyplom jest nieziemski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :* Dyplom piękny a i kolczyki śliczne. Znam ten ból, zmagam się z nim przy każdych koralikowych zakupach :P

    OdpowiedzUsuń