grubasek

sobota, 8 czerwca 2019

kaktusowo w ostatniej chwili


Wiecie jak często znajduję fajne wyzwania, które właśnie się kończą?Bardzo często! ha ha ha

Dziś chciałabym stanąć w obronie prostych kartek, które...też mają swój urok!

Na tapecie bazy craft z Actiona. Niestety, do kredek prismacolor nadają się średnio- można pokolorować, ale blendowanie nie wychodzi.....

Mimo wszystko postanowiłam stworzyć mini magiczny świat- taki wróżkowo-kaktusowy. A kto mi zabroni?;-D

Nie bardzo widać, ale wieczko złote:-D


a do kumpletu- koperta:-D



Ucieszyłaby Was taka karteczka z kopertą? 

Karteczka specjalnie na wyzwanie  TUTAJ


Uwielbiam kaktusy! Choć moje raczej mnie nie uwielbiają, bo często zapominam je podlewać;-/
Buziaki!

PS W poprzednim poście wyzwanie czerwcowe z motywem!


10 komentarzy:

  1. Prosta, ale bardzo pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie Ewuniu, w prostocie tkwi największa siła! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie, a efekt super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper karteczka :) ja to bym się cieszyła z takiego kompletu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik jest zacny, Ewciu. Też lubię kaktusy i całkiem nieźle mi rosną.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha swietny zestawik !!!! Ja bym z takiego bardzo sie ucieszyła;) powodzenia Ewus w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności!
    Jak zawsze wychodzisz poza ramy schematu :) :) rewelacja!
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra! Oryginalne połączenie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że proste kartki mają swój urok :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń