grubasek

sobota, 22 czerwca 2019

Uwidoczniona miłość

Witajcie!

Dziś chciałam pokazać karteczkę, w której wykorzystałam digisek….anioła! Już nieraz gościł na moich kartkach, ale tych na Boże Narodzenie! Tym razem skrzydełka poszły w odstawkę i powstała praca na „Dzień mamy”. Do zrobienia karteczki użyłam: Wiosenne KwiatyBordo i stalDigi róże,  Potworzanki - oczywiście od Papierowego potwora.


Tej pracy można by było nadać tytuł "Uwidoczniona miłość" i dlatego zgłaszam ją na blogu Crafty Moly TUTAJ

A karteczka prezentuje się tak:




Pozdrawiam cieplutko i zachęcam do odwiedzenia sklepu Papierowego potwora, gdzie pojawiły się super promocje:-D
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Cudowna praca- w moim guście , piękny stempel cudnie pomalowany i śliczny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na chrzciny najczęściej go robię, znowu leży na biurku ;-)
    Pięknie pomalowany stempelek,te świetlne refleksy fajnie rozmieszczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka. Moje oko przyciągnęła roślinna kompozycja w tle.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, a słowa na niej - święte. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia piękna jest! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń