grubasek

sobota, 2 kwietnia 2016

scrapujemy przez 9 miesięcy


Wymyśliłam sobie zabawę scrapową,
 która będzie trwała 9 miesięcy( a na końcu poród;-D).




Zasady:

- w każdy 8 dzień miesiąca dostaniecie wytyczne- robimy karteczkę lub inną pracę scrapową

- do 7 dnia następnego miesiaca, do godz.17.00 dosyłacie zdjęcie zrobionej według wytycznych pracy na mojego maila: zwolkowa@poczta.onet.pl
a ja zdjęcia będę wrzucać systematycznie do posta z wyzwaniem
(wiem, że lubicie żabki, ale ja mam przyjemność oglądania prac i wolę wrzucać zdjęcia)

- w mailu do mnie oprócz ZMNIEJSZONEGO zdjęcia przysyłacie link do posta, w którym zamieszczona jest praca(jeśli ktoś nie umie zmniejszać zdjęcia wystarczy w mali napisać "zdjęcie nie jest zmniejszone"- ja się tym zajmę)

- zamieszczamy banerek u siebie na blogu, na pasku bocznym

- do zabawy można przystąpić w KAŻDYM momencie, na zasadzie- udało się, to daję, nie dałam rady- to trudno:-), nie ma zapisów:-D - w komentarzach możecie wyrazić chęć  przystąpienia do zabawy

- karteczka ma być nowa, niepokazywana wcześniej, ale... w ostateczności można ją łączyć z innymi zabawami! Zgłaszajcie też bez ograniczeń swoje prace na wyzwania:-)


- liczy się dobra zabawa i pomysły, którymi możemy się dzielić



Już dziś daję banerek do wyzwania 1, ale prace przysyłacie 
dopiero od 8 kwietnia!

Na początek taka łatwizna, bo to pierwszy miesiąc :-)



Ależ jestem ciekawa, czy spróbujecie bawić się ze mną dalej:-D

Buziam!

35 komentarzy:

  1. no to będę czekać na efekty scrapowych prac :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. temat sympatyczny, ale ja już nie dam rady z następnymi zabawami:)
    Będę podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O,chętnie się zapiszę, nawet bardzo...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko znajdę czas to będę się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu by nie bede probowac swych sil moze sie uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Ciebie - zawsze! Chętnie dołączę do zabawy (mogę być Matką Chrzestną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja się wpisuje, ale może podaj jaki rozmiar zdjęcia może być? Każda zmniejszy do innego rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko czas pozwoli to będę się z Wami bawić :)
    Banerki powiesiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,że znajdę czas na zabawę,chciałabym podszkolić się scrapkowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wyzwania najbardziej lubię- bez zobowiązań i takich tam... :p Już nawet wiem, co będę tworzyć; to, co najbardziej lubię :) A po 9 miesiącach to ja ogłoszę zabawę, która będzie kwintesencją Twojej, i której zasady przedstawię wraz z pierwszą moją opublikowaną pracą. Co Ty na to, Ewuś?... Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu spoko bawię się u Ciebie dalej , przy okazji jednego burdelu zrobię o jedną kartkę więcej , więc myślę że jakoś dam radę :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy potrafię, ale podejmuje się:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawę wielkanocną przegapiłam, ale tutaj spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wie, postaram się bawić dalej,skoro juz wyjmę te wszystkie karteluchy to jedna więcej chyba nie sprawi mi różnicy ,tym bardziej ,że zabawa u Ciebie to prawdziwa przyjemność.
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem na co się rzucam, ale spróbuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Hubki?... na głębokie wody, Bogusia, ale są "ratownicy", gdyby co ;)))

      Usuń
  16. Spróbuję pobawić się dalej :), kartek nigdy za wiele, czasami są szybciej potrzebne niż masz czas na ich zrobienie :) A tak będą sobie spokojnie leżakowały i czekały na odpowiedni moment, a wielkanocnych mi brakło :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z miłą chęcią pobawię się dalej (myślę, że dam radę) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zabawa:) ale do końca nie wiem czy podołam, mam jeszcze trochę czasu i postaram się coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ważna jest mapka i kolorystyka??

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, myślałam i skusiłaś mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna zabawa. Z chęcią się przyłączę :)
    Zabieram się do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i ja się przyłączę, jeśli temat mi podejdzie i czas pozwoli. Etap I odpuszczam, bo dzisiaj już 11.04, ale może coś nie doczytałam. Kartki u Ciebie i z Tobą, to ja zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu- do końca tego etapu jeszcze ponad 2 tygodnie! Jak dasz radę- to zapraszam: kropki plus kratki- nie takie trudne:-)

      Usuń
  23. chętnie przyłączę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ogromnie spóźniona - o zabawie poczytałam wczoraj, kartkę robiłam na gwałt dziś rano, maila wysłałam, ale notki za Chiny Ludowe nie zdążę - obiecuję umieścić kartę razem z majową w kolejnym etapie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam
    ja to dopiero spóźniona - ale czy można się dołączyć do zabawy?
    Dopiero dziś natknęłam się na tę fajną scrapkową zabawę?

    OdpowiedzUsuń