grubasek

sobota, 14 listopada 2020

Anioł

 Witajcie!

U mnie kiepskawo....nadal.....Żal mi tego przeleżanego czasu, którym mogłabym się naprawdę cieszyć i super go wykorzystać. Anioł obiecany w wakacje zmusił mnie do ogarnięcia się, choć na chwilkę.

Uwielbiam je robić, mają w sobie to coś. Niestety plastry nie są tak równiutkie, jak te ostatnio, dlatego zrobiłam go "na próbę". Muszę jednak przyznać, że nierówności wyglądają naturalnie- nie jest to przecież wydrukowany plakat tylko rękodzieło. Co o tym sądzicie?



Buziam Was cieplutko! Uważajcie na siebie!

17 komentarzy:

  1. Dla mnie ewuś jest to cudowna praca! A tym bardziej, że anielska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest taki nostalgiczny i śliczny. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie bardzo dobrze, że widać nierówności! Jak za równo to zawsze jest niebezpieczeństwo, że wyjdzie trochę sztucznie. Anioł cudny, świetnie wygląda na tym plasterku :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Anioły uwielbiam!!! Ewcia, dużo zdrówka, trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten anioł i te złocenia cudnie Ci wyszły! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ewuniu , super Ci wyszedł ten Anioł

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, pięknie wygląda ten anioł, bardzo podoba mi się ten naturalny efekt.
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło świetnie, jakby tak miało być. W końcu to rękodzielniczy anioł - piękny i jedyny w swoim rodzaju! Buziaki Ewuś i dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sądze, że zrobiłaś Ewuniu coś niesamowicie pięknego, aż by się chciało mieć takiego swojego anioła, coś cudownego...

    OdpowiedzUsuń