grubasek

niedziela, 29 listopada 2020

Ateciaki!!!

 Hejka! Ktoś się stęsknił za ateciakami? Ha ha ha!

Ja po prostu ostatnio je uwielbiam! Takie maleństwa, a dają sporo radości. Zapisałam się też na wymianki i zbieram je sobie do klasera;-D. Przypomina mi to trochę dzieciństwo- zbieranie "historyjek" po gumach Donaldach, znaczków do klasera i innych pierdołek(nawet papiery po czekoladach!)

Dziś nadrobione święta BN z 2018 roku- ha ha ha




Jak Wam się podobają?(- wykańczam papierki Scrapboysów:-D)

Buziaki, udanej niedzieli!

15 komentarzy:

  1. Uroczy świąteczny komplet, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwa zmajstrowałaś :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam ile potrafisz wsadzić elementów na tak małej powierzchni. Są extra !! A opakowania po czekoladach tez zbierałam jako dziecko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maluchy! Zawsze podziwiam możliwość zagospodarowania tak małej powierzchni :). Ja zbierałam jeszcze takie kolorowe karteczki z notesów :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są ekstra! Jakoś nie mogę trafić na tamie wymianki, bo sama chętnie bym sie z kimś wymieniła. Choć moje ateciaki przy Twoich to się chowają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu śliczne mini prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie piękne!. Ja też zbierałam i znaczki i papierki po czekoladach. Przypomniałaś mi że gdzieś nawet leżą i mają już chyba muzealną wartość :-))).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam te Twoje maluszki! Nawet sama zrobiłam, po raz pierwszy!!!

    OdpowiedzUsuń