grubasek

poniedziałek, 30 listopada 2020

projekt dojrzewający!

 hejka!

Wpadam dziś z projektem, który jak wino- dojrzewał, choć tylko przez 2 tygodnie. A co to za projekt! Marudził, chciał zmian, ewoluował, mutował(tak, tak, pandemia na stałe zagościła w naszych umysłach).

W końcu POWSTAŁ!:-D

Zarodkiem była tekturka miesiąca z magicznego kociołka- saneczki 3D. Ale oczywiście musiałam dołożyć jeszcze jedną ich tekturkę, po prostu musiałam.

Powiem Wam szczerze, że do tej pory nie mam żadnego swojego stroika, więc ten zostanie ze mną.

Szkoda, że nie możecie zobaczyć go na żywo- tych lśnień, iskrzeń brokatu, tłuczonego szkła, sztucznego śniegu. I muszę jeszcze zaznaczyć, że prawie w ogóle nie widać choinki, która jest naprawdę śliczna. Dlatego kolejny tego typu projekt będzie z nią w roli głównej.

A oto nadeszła wiekopomna "chwiła" ;-D






Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a może nawet kogoś zainspiruję? Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Wow! Śliczności. Podoba mi sie cału stroik, ale przede wszystkim ten "klimat" jaki jest w środku. Te światełka to coś ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... Ewuniu przecudowna praca, nie dziwię się że zostaje z Tobą. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny , świecący ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale SUPER!!!! Ewciu jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jak pieknie :) uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapalony wygląda obłędnie, brawo TY ! Cudny jest Ewa, a te tekturki faktycznie obłędne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak już pisałam, jest cudownie magiczny! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ale piękny!! Zwłaszcza wieczorem, jak świeci! Magia i bajka!!! Czuć ten zimowy klimat, oj czuć!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudo,napatrzyć się nie moge

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny Ewo :) ach zeby tak sypnęło śniegiem tej zimy :):);)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, kwintesencja zimy zamknięta w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lampionik. Fajny kawałek zimy udało Ci się zamknąć w słoiku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczny świat zamknięty w szkle. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń