grubasek

sobota, 7 listopada 2020

kartka z mapki

 Witajcie!

Dziś kiepski dzień, źle się czuję i dopiero teraz siadłam na chwilkę zobaczyć pocztę.

Wczoraj zrobiłam karteczkę na podstawie mapki przygotowanej przez Gosię Metrykę, digisek też jej roboty.


Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym, ale przede wszystkim tym, którym chce się napisać komentarz. Jesteśmy tak zagonieni, pełni obaw, zmęczeni, że nie chce nam się ruszyć ręką, ale jakoś te komentarze, dobre duszyczki i twórczość podtrzymują na duchu! Trzymajcie się ciepło!

18 komentarzy:

  1. Pięknie, klimatycznie i estetycznie. Ja też bardzo doceniam sobie komentarz zostawiony przez odwiedzających. Zapraszam w wolnej chwili do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, widziałam na FB :-) Kwiatuszki cudnie ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, zimowa karteczka! Nawet na blogach jakoś tak smutno, niemrawo ... Zdrówka Ewuś, nie daj się wirusom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Lubię taką kolorystykę :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj żeby się nie poddawać. Ta cała sytuacja dobija chyba większość ludzi. Karteczka śliczna taką zimowa. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to wprawiaj się w tych mapkach , czekam od stycznia :-) cudnie jak zawsze Ewciu, digisek super ale i te białe gwiazdy mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka Ewo :) kolorowanie jak zawsze rewelka :) posyłam ciepłe mysli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam i życzę poprawy samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka a digisek cudny i te kwiatki:-) Zimowo i klimatycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, ta sytuacja i ta pogoda jesiennozimowa nie nastraja optymistycznie, wiosną było jakoś łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zimowo świąteczna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, prześliczna kartka, a poinsecje wyszły Ci rewelacyjnie.
    "Jeszcze będzie przepięknie
    Jeszcze będzie normalnie"

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, te komentarze trzymają "przy życiu". Karteczka perfekcyjna Ewciu. Twoje malowanki są obłędne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka, pełna czaru, magiczna! Pozdrawiam serdecznie życząc zdrowia i dziękuję za wizytę i komentarz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzisiaj mam taki dzień, ledwo funkcjonuję. Dużo zdrówka i wszystkiego dobrego dla Ciebie Ewuniu. Kartka jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna świąteczna kartka taka delikatna i lekka mimo wielu warstw.

    OdpowiedzUsuń