grubasek

niedziela, 1 listopada 2020

Kolejna dziwna karteczka

 Hej, Kochani!

Dziś szczególny dzień- spędzony w domu, wyjątkowo. na cmentarzu udało mi się być przed zakazem, ale na spokojnie jeszcze pójdziemy jak się rozluźni.

Pomimo święta i niedzieli wzięłam się za sprzątanie stołu. I wymyśliłam sobie karteczkę na wyzwanie, które kończy się jutro- muszę zająć myśli, bo naprawdę nie jest dobrze :-(. 

Miłość i nadzieja- taki kartkowy pozytywnik!

Wyzwanie pojawiło się już dobra chwilę temu w Kartkowym ABC

Oczywiście, moja karteczka nie jest typowa ;-D. Chciałam zrobić zupełnie inną, z nowej kolekcji AltairArt, ale papierki jeszcze nie doszły. Skończył mi się też ulubiony arkusz z kolekcji Nightfall, więc....tło sobie namalowałam. Tak, kolejny raz, kiedy przydają się warsztaty Ani Soprano :-D.



Kartki dają tyle radości!
Buziaki! Trzymajcie się!

12 komentarzy:

  1. dziwna nie dziwna ,najważniejsze że piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca - dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło ci wyszło fantastyczne, i całość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna jest a tło bezkonkurencyjne, papierki wysiadają
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Tło śliczniutkie :-) Właśnie zastanawiam się czy zamawiać akwarelki na warsztaty u Ani w piątek.Boję się, że nie dotrą :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa a tło rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne tło, Ewciu. Niedługo nie będą Ci potrzebne żadne papierki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Inna karteczka ale przez to ciekawa.Tło super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tło tej kartki, super nocka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa praca. Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo przepiękne tło! Dziękuje za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń