grubasek

czwartek, 9 stycznia 2020

Wielkanoc u Ani

Witajcie, Kochani!

Ciężko coś podziałać, kiedy spać się chce.... Wracam z pracy i....nie mogę się opanować, żeby się nie położyć, a wtedy usypiam.....mam nadzieję, że to sprawka aury...

Karteczka, którą dziś wrzucam do posta, powstała bardzo szybko, nie licząc wcześniejszych poszukiwań przebiśniegów i baranka :-D

To taki zwyklak. Ostatnio uwielbiam fiolety!

zabawa u Ani TUTAJ




Mam nadzieję, że tego białego wystarczy, Aniu?

Buziam i czekam na piątunio wieczór :-D

21 komentarzy:

  1. O jaka ładna!!Bukiecik kwiatów piękny i przypomniałaś mi że też ma takiego baranka. Musze go odszukać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie piękna, lubię takie zwyklaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta karteczka. Lubię fiolety, choć nie koniecznie jeśli chodzi o ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem czy to ,,zwyklak,, za skromna jesteś karteczkę śliczna a ja myślę o swojej to dopiero bedzie zwyklak 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj była kolęda a u Ciebie już Wielkanoc :) ale ten czas leci :) :) :) karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kartka. Ewcia, wysłać Ci trochę mocy? ale wtedy nie zaśniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu cudna ta kartka,przebiśniegi w wazoniku wyglądają extra a białego oczywiście wystarczy. Cieszę się, że udało Ci się umieścić wszystkie wytyczne na jednej kartce.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajo z kwiatami! Jestem za fioletem, używaj go, używaj wygląda pięknie na kartkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, Ewciu.
    A ja mam już ferie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze lubiłam fiolet, choć rzadko noszę;)
    piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie skomponowałaś kartkę i kolorystyka super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń