grubasek

niedziela, 5 stycznia 2020

Ewinkowe cięcie- gięcie

Witajcie niedzielnie!

Chciałabym dziś pokazać karteczkę ruchomą, która powstała dzięki wyzwaniu Ewinki TUTAJ.


Na szczęście szefowa przedłużyła termin i udało mi się zaliczyć wszystkie wyzwania z tamtego roku :-D.

Postawiłam na kartkę dziecięcą, ponieważ rzadko używam moich ukochanych stempelków. jest też trochę brokatu, ale tego akurat nie udało mi się uchwycić.....




Pojawiły się jakieś niedociągnięcia, ale forma jest świetna i bardzo efektowna! Na pewno jeszcze ja u mnie zobaczycie! Ewciu, dziękuję!

Przesyłam buziaki, pa!

PS Ponieważ pojawił się balonik w kształcie serduszka- wrzucam do zabawy grudniowej z motywem! Do 7 czekam na prace!


14 komentarzy:

  1. Jaka słodka ! Piękna zmiana grafiki w okienku i kolorystyka :-)
    Cieszę się, że zmierzyłaś się z tą formą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu świetna jest ta dziecięca karteczka. Stempelki prima sort. Kolorowanie masz już opanowane do perfekcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, ale cudna i pełna słodyczy ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Szkoda, że tak daleko mieszkamy bo właśnie na luty przydałaby się mi taka śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelka ! Sympatyczna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu jaka piękna kartka i dziewcznka słodziutkie .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, stempelki urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama słodycz, buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, ale cudna ta ze słonikiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka ... pięknie kolorujesz stempelki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne !!! Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń