grubasek

środa, 22 kwietnia 2015

Majalenowo

uwielbiam zabawy!

Przyłączam się tym razem do zabawy kolorystycznej u Majaleny - zapraszam TUTAJ

Paleta


Chyba was nie zdziwię, że powstałą bransoletka?
Żadne cudo- składaczek po prostu.



Lubię takie kolorki, ale raczej bym nie założyła... ;-)

U mnie dziś piękna pogoda. Siedziałam w pracy i zerkałam co chwilę przez okno na pojawiające się ptaszory!
 Cudnie, choć zimno...

Na dziś to tyle- maile spływają, a ja coraz bardzie popadam w zachwyt nad Waszymi pomysłami i mistrzowskim wykonaniem. Mam chyba naturę złodzieja, bo jak patrzę na te Wasze paczuszki/karteczki, to budzą się we mnie INSTYNKTA- wszystko bym ukradła!

Buziaki słoneczne!


17 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, taka wiosenno letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja Cię rozumiem w pełni:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka, piękna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, bardzo wpasowująca się w kolorystykę palety. Dziekuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała- no i moje kolorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię te ciepłe kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka bransoletka na wiosnę prezentuje się cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny skladaczek :) Pewnei sliczna galeria wymiankowa powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna bransoletka, taka wiosenna :) nie dziwię się Twoim instynktom... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje składaczki są magiczne - serio, mało które mają w sobie "to coś", ale Twoje są piękne! Wszystkie!
    Ta wygląda super, jest wiosenna i "świeża", bardzo mi się podoba :)
    powodzenia w wyzwaniu :)
    ja dzisiaj wysłałam do mojej pary paczkę wymiankową, muszę się zebrać żeby zgrać zdjęcia i podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo urocza i wesoła
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bransoletka. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wakacyjne kolorki ma ta bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bransoletka!
    Ja wybrałam odcienie żółci do swojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślimaczek sie utopił w bursztynku! :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki składaczek ,a jednak wyszła w tych kolorkach cudnie ,rozmarzyła mnie jak tak na nią patrzę... radosne lato przypomina ,pozdrawiam serdecznie )***

    OdpowiedzUsuń