grubasek

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Nadejszła wiekopomna chwiła....

Pary wymiankowe




3)  Izabela P - Teresa


5)Alina - EDYTA L

6)mlenka -  Tesa57


8) Ja-hubka38 - Pasje Violi




Dziewuszki- mamy jedną parę zagraniczną, bo kiepsko było 

z chęcią wysyłania  za granicę. Niestety ta wymianka jest 

specyficzna- czasami paczki po prostu nie będa  lekkie stąd 

Wasze tłumaczenia.

Ja mam już przepiśnik i pomysł na upichcenie jedzonka. 

I gadżet do kuchni! Ale jak patrzę po sklepach i widzę te 

wszystkie gadżety to na pewno jeszcze coś dokupię:-)

Nad resztą to muszę pomyśleć....


Czy Wy sobie wyobrażacie, że będziemy podziwiac

 20 paczuszek??? ja już nie mogę się doczekać!

Do dzieła!

Buziaki wieczorne!




15 komentarzy:

  1. Oj ja tez nie moge sie doczekac podziwiania przesyłek, ciesze sie bardzo, ze wylosowalam wlasnie Ciebie, jutro z rana odezwe sie mejlowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagraniczną polecam wysłać jako list (nawet jeśli jest w pudelku) to niemal połowa kosztów mniej. Wiem, bo niedawno wysyłałam z wymianki świątecznej u Lidki; pani na poczcie poleciła by wysłać jako list; za paczkę płaciłabym 56zł, a za list zapłaciłam 34zł; to spora różnica... Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ jestem ciekawa tych Waszych paczuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie pooglądam Wasze dzieła, nigdy jeszcze nie robiłam przepisnika, i jestem ciekawa Waszych dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już mam wszystko gotowe, jeszcze 2 poprawki i mogę wysyłać, oby z pozytywnym uśmiechem z drugiej strony, po odbiorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko- na pewno! A robiłaś już kiedyś przepiśnik, bo to mój pierwszy:-)

      Usuń
    2. nie, pierwszy raz zrobiłam, mam nadzieję ,że podołałam

      Usuń
  6. Z przyjemnością zobaczę efekty:-) pozdrawiam Uczestniczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagraniczny do 2 kg wysyłajcie listem poleconym! Ja mam tą samą parę, do której dziś leci paczuszka na wymiankę morską ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to niezły fart! ja mam takie szczęście do Małgosi Kozłowskiej- już 3 razy byłyśmy wylosowane:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też jestem bardzo ciekawa naszych wszystkich prac :).

    Ja dzisiaj zaczynam pracę nad jednym z elementów. Ciasteczka wiem jakie upiekę :).
    Ogólnie zarys mam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę znaleźć meila na blogu (gapa ze mnie) a chciałam wysłać zdjęcie swojej paczuszki, czy mogę prosić o odzew na: baran.agata@vp.pl dziękuję i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie popodziwiam co tam wydumałyście
    mnie zabrakło mocy... ( przerobowych) ;-/

    OdpowiedzUsuń