grubasek

środa, 1 kwietnia 2015

prezenciki

Wreszcie nadszedł czas pokazania Wam finału wymianki z CreaDivą. Krysia robi przecudne rzeczy, wszystko zrobione ze smakiem i niesamowita precyzją- cudeńka.

Od Krysi przyleciało



                                                                       taka miała być:-)

Widzicie kapelutki na pierwszym zdjęciu? To osłonki na jajka, ale.....

jak zraziłam się do szycia tild, to jednak postanowiłam dać sobie jeszcze jedną szansę. A kapelusiki czekają:-)

Cudności!Krysieńko, po raz n-ty dziękuję!

Ode mnie poszło(wyrobiłam się w lutym i niestety stąd brak jakichkolwiek dzieł wielkanocnych :-))




Na zdjęciach nie ma wszystkiego, co poszło. Była jeszcze jedna bransoletka, jakies słodziaki. U Krysi to samo. Ale same wiecie, jak to jest- często coś zniknie, zanim doczeka zdjęcia:-)

uwielbiam wymianki, choć nadal czekam na bransoletki, na skrzyneczkę, na biżuty sutaszowe.....a czy doczekam? ;-)dawno minął rok............

A teraz z innej beczki. Nie wiem, jak Wy, ale ja już myślę o wymiance parakulinarnej! Ile mam pomysłów, to łeb mi już pęka. Kupiłam bazę przepiśnika, więc liczę, że wyjdzie coś fajnego, bo NIGDY JESZCZE PRZEPIŚNIKA NIE ROBIŁAM! jakie gadżeciki mam to....jaaaaaa......papierki kupione!!!!!!nawet stempelek, tekturka1 Już się nie mogę doczekać,aby wziąć się do roboty!!!

dziewuszki, które się zapisały- podawajcie pod komentarzem z zapisem, czy możecie wysyłać za granicę i info.jeśli nie mieszkacie w Polsce.

dziewuszki, które się jeszcze nie zapisały- zachęcam, bo zabawa będzie fajna! czasu sporo, bo miesiąc- jakby co, to zapraszam serdecznie!

Buziam Was wieczornie!

PS Jak tylko dojdzie zdjątko, to zrobię podsumowanie wielkanocnej! 
PSII dzis kończy się głosowanie na karteczkę w zabawie z cytatem- jutro molestuję zwyciężczynię o nowy motyw.
PSIII Czy ktoś mnie oświeci, dlaczego wykluczyłam swoją karteczkę? ;-D



21 komentarzy:

  1. też się zastanawiałam czemu nie można głosować na Twoją kartkę i doszłam do wniosku, że masz dobre serducho i chciałaś dać szansę innym na wymyślenie motywu na kwiecień :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne prezenty! Biżuteryjka od Ciebie jak zwykle piękna, a paczuszka dla Ciebie też wygląda imponująco! Tak, wymianki są fajne, jak są obustronne - ja też już od kilku miesięcy czekam... ale może się doczekam :D Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ci zazdroszczę tych szydełkowych kapelusików dla tild, chyba sama spróbuje sobie takie wydziergać:) Przyznam ci racje że Krysi prace są wykonane precyzyjne - sama mam kilka.
    A co twojej wymianki to ja tez nie mogę doczekać się aż zabiorę się za przepisnik i całą reszte :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty dostałaś od Krysi, ja tez mam taką chustę od Niej i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenciki śliczne ;) domniemam, że zdjątko to kartka dla mnie :) też zastanawiałam się dlaczego sama się wyeliminowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianki z Krysią zawsze są udane :D widzę, że masz szczęście posiadać to cudowne jajo :D ostatnio Krysia pokazywała u siebie na blogu sznurkowe jajka i właśnie to Twoje mi się najbardziej spodobało :D
    A te kapelutki są przeurocze, dzisiaj dostałam karteczkę od Krysi i stałam się posiadaczką 3ech kapelutków :D

    Twoje kolorowe biżuty cudne, uwielbiam takie kolory! No i przepiękną karteczkę zrobiłaś!

    A jeśli chodzi o wymiankę parakulinarną... haha, mam tak samo! Pomysłów mnóstwo :D przeszłam już do realizacji, a ciągle pojawiają się nowe ;) zrobiłam już nawet przepiśnik (też pierwszy ;))

    A co do wykluczenia Twojej karteczki... haha, pewnie z rozpędu i przyzwyczajenia! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że to nie jest to samo jajo :-) Dla Ewy zrobiłam inne, ale bardzo podobne :-) Z tą wymianką parakulinarną ciągle się zastanawiam... Też jeszcze nigdy nie robiłam przepiśnika, muszę się poważnie zastanowić nad tym tematem, bo kusicie strasznie...

      Usuń
    2. Krysiu zawsze musi być ten pierwszy raz:) trzeba spróbować;)

      Usuń
  7. cudna wymianka obu wam zazdroszcze!!!! a swoją kartkę wykluczylaś bo mogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super upominki , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe prezenty! :) i te otrzymane i te podarowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu widzę, że wymianka na prawdę niesamowicie udana. Piękne prezenty zrobiłyście sobie na wzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygotowałyście dla siebie cudowne prezenty :).

    Ja już też coś kombinuję nad Twoją wymianką :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wymianka, piękna jest ta bransoletka którą zrobiłaś :) Super.

    OdpowiedzUsuń