grubasek

wtorek, 28 kwietnia 2015

Kącik


   Chciałabym Wam pokazać mój nowy kącik tematyczny(mężul tylko kiwa głową;-)), bo od wczoraj jestem posiadaczką dwóch cudnych prac


Tatiance już dziękowałam, ale pragnę też podziękować Jadzi, która obdarowała całą grupę swoimi cudnymi pracami!
 Moja jest naprawdę niesamowita(zresztą ta muzyczna też!), a jeśli jesteście ciekawe, jak dokładnie złożona jest karteczka, odsyłam do bloga Jadzi - sercem tworzone


I jeszcze skrzyneczka z wymianki z Pauliną Kielar blog TUTAJ, która niesamowicie maluje. Wymianka też była dawno , dawno temu, ale dostałam za to cudny bonus:-) Dziękuję bardzo za wymiankę!





I ostatnie podziękowania dla Sylwii z bloga Życie i pasja, gdzie udało mi się wygrać nagrodę pocieszenia, która tak naprawdę była tak wspaniała, że zaniemówiłam! jak tam mają wygladać nagrody pocieszenia, to ja chcę więcej takich nagród:-D


Tu będzie zdjątko, które już robiłam, ale nie wyszło.

Nie uwierzycie, ale ja każdego scrapka oglądam po kilka(naście?) razy:-)

Buziam Was cieplutko, za wszystkie komenty dziękuję, jeśli nie witałam nowych obserwatorów, to witam serdecznie!!!

PS Przyszła do mnie wczoraj paczuszka z parakulinarnej- rozwaliłam się...jakie cuda......

PSII Dosyłajcie zdjęcia: muzyka i parakulinarna!



,







20 komentarzy:

  1. O mój Boże, niemożliwe.... Bardzo Ci dziekuję Kochana,
    Podaj mi emaila, na który mam wysłac adres, bo nie widzę na stronie, albo z wrażenia nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz blokadę komentarzy to już piszę adresik
    Renata Sobańska
    ul. Santocka 16/2
    71 - 113 Szczecin

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany mówisz ze jest w Tobie po części złodziej bo jak oglądasz zdjęcia to byś wszystko ukradła, to ja dziś nie dość, że zazdraszczam wszystkiego to wszystko bym Ci ukradła oj wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą- sama sobie nawet bym ukradła! ha ha ha!

      Usuń
  4. Same cudeńka:) Dziękuję bardzo za wyróżnienie mojego numerka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda dostałaś i ja bym podradła wszystko ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana mam Aniołka :) ....Ciebie :) jeśli chcesz to też ci na karteczce postempluje ....puki co mam dwa obrazki -stempelki do malowania ....ale zawsze może się pobawisz ....co ty na to ?????? a przy okazji coś tam Ci powycinam bo wiem Ty lubisz takie sprawy :) .....Dziękuję Aniołku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Ciebie o adresik proszę, kanareczek trafiony!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WIELKIE, WIELKIE DZIĘKI!!!! Taka niespodzianka, a myślałam, że dzisiaj to już tylko same smutki.
    Piękny ten Twój kącik. Cudeńka dostałaś.
    Moja kartka od Ani też dumnie stoi na półce. To moja pierwsza taka, więc ma honorowe miejsce. Bransoletkę porwała moja córka, bo tak jej się podobała, że nie mogłam odmówić.
    Jeszcze raz wielkie dzięki, ale będę miała zabawę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. za tulipany dalabym sie pokroic :) takie mega wiosenne
    zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jak fajnie, że załapałam się na skasowanie dodatkowe ;).

    Ale u Ciebie różnych prezentów i wszystkie super :).

    Oj ja też już jestem ciekawa moich prezentów wymiankowych :).

    OdpowiedzUsuń
  11. za tulipany dalabym sie pokroic :) takie mega wiosenne
    zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudności :) zazdraszczam.... gratuluję zwyciężczyniom :) i rozpaczam, że mnie maszyna losująca ominęła...

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu się nie udało... cóż może kiedyś i do mnie się szczęście uśmiechnie ;)
    Gratuluję dziewczynom.
    A Tobie zazdraszczam cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak:-), podeślij adres "na wszelki wypadek" ;-)

      Usuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom, ale ja miałam fuksa ( już w zeszłym tygodniu) i im nie zazdroszczę, bo ja już mam swoją lalunię :), karteczka od Jadziu super i te tulipanki:)

    OdpowiedzUsuń