grubasek

niedziela, 12 kwietnia 2015

Motyw muzyka - pary

Witajcie!

Z malutkim poślizgiem przechodzę do rzeczy.

Maszyna losująca miała małe fochy i w ferworze mieszania wylosowało tak;












To najlepszy uśmiech , jaki udało się z maszyny wykrzesać;-)


Mamy 2 tygodnie na wysłanie karteczki, "gadżeta" związanego z muzyką i słodziaka/herbatki/kawki.

Miłej zabawy!

A teraz jeszcze ważne info!
Mam już listę na wymiankę parakulinarną, jednak kilka osób miało dac znać- bardzo Was proszę-do godz. 18.00 dosyłajcie info, bo wieczorem zrobię głosowanie i jak mi się uda to dziś ewentualnie jutro ogłoszę pary. Dziewuszki! Ja już zrobiłam przepiśnik!:-)

A tu jeszcze kilka zdjątek z działki- mało jeszcze pokwitło....żonkili prawie nie ma- wyrodzily się? Tulipanki są, ale jeszcze nie zakwitły. Po raz pierwszy zakwitła magnolia!


\





                                      



                            Buziam niedzielnie!








13 komentarzy:

  1. Czekam w takim razie na kulinarne pary :)
    Słonecznej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak się teraz przyglądam kwiatuszkom i wiesz, że pierwszy raz widzę hiacynta z niebieskimi paseczkami? Ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bo to nie hiacynt - puszkinia

      Usuń
    2. Ha! Ja tez myślałam, ze to hiacynt :) piekna ta puszkinia :) a hiacynty uwielbiam...maja cudny zapach :)
      U mnie w ogródku wyszlo kilka żonkili - aż bylysmy z mama zdziwione, bo cebulki byly sadzone chyba ze 2 lata temu :) a w zeszłym roku nie wyszly :P

      Usuń
  3. Ja na wymianke parakulinarna mam juz większość zrobiona ;) nie mogę się doczekać par, dawno nie bylam tak podekscytowana wymianką :D chyba bym sobie nie wybaczyła, gdybym sie nie zglosila... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to trzeba teraz stworzyć jakąś kartkę i wysyłamy :)
    Kwiatuchy masz prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie moge doczekać się swojej pary w wymiance parakulinarnej :) I tez mam już zrobiony przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję za wylosowanie mi pary, już napisałam mejla. Ja już też przepiśnik mam gotowy, nad resztą pracuję. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. He he, maszyna losująca na pierwszym zdjęciu losuje z takim impetem, że aż furczy :-) Dzięki za parkę :-) A kwiaty masz piękne, też bym chciała mieć ogród...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję maszynie losującej za moją parę:) Wymiankę parakulinarna muszę odżałować, następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I maszyna losująca może mieć gorszy dzień ;).

    Jakie śliczne kwiatuszki Ci powyrastały :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super kwiatuchy - uwielbiam magnolie!!!

    OdpowiedzUsuń