grubasek

piątek, 26 lutego 2016

Z guziczkiem!

Dosłownie przed chwilka skończyłam! Wyjeżdżam na cały weekend, więc nie martwcie się, jeśli wasza propozycja z guzikiem zostanie zamieszczona z opóźnieniem. Na pewno wszystko będzie!

Miałam mnóstwo pomysłów, ale po prostu znów nie wyrobiłam...

jedna jest- mam nadzieję, że nie trzeba podpisywać "co autor miał na myśli"...?




I jeszcze prawdziwa niespodzianka! Albumik od Jadzi!(???)

Serdecznie dziękuję za taką niespodziewajkę! 




Buziam was, życząc udanego weekendu!

PS hardcore będzie- szykujcie się!

24 komentarze:

  1. Kartka bardzo przyjemna, uroczy guziczkowy kurczaczek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanka jest wspaniała. Te guziczki wspaniale wyglądają. Albumik dostałaś boski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik, a ja głupolek myślałam że to jakaś opaska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Guzikowy kurczak i kwiatuszek wspaniałe- nie wspominając o całej guzikowej kompozycji. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)))
    A albumik? pytasz... obiecany tej, która zgadnie pierwsza co dostanę od Gosi- byłaś pierwsza; słowo się rzekło... Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu no to rozumiem tyle guziczków to mi sie podoba , bo juz myslałam że tylko ja się tak porwałam z tymi guzikami. Twoja mi się bardziej podoba:-)
    Miłego weekendu , tylko uważaj żebyś nie wróciła jak ja przeziębiona!!
    Szykuje się na ten Twój hardcore !
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha i już teraz wiem po co Ci były te żółte guziki ;) super karteczka Ewuś :) a albumik od Jadzi Kulczyńskiej? bo tak mi się skojarzyło patrząc na niego, że to jej dzieło :) super niespodziewajka :) a tym hardcorem to nas straszysz i straszysz... niedługo to będzie mobbing ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka. WIdać, że z guzików mozna zrobić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na guziczkową kartkę. Cudna! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zaszalałaś z guzikami :)Jestem bardzo ciekawa tematu na przyszły tydzień. Prezencik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka taka inna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo radosna, od razu widać, co autor miał na myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne guzikowe jajo :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! :) niezłe jaja se robisz ;) a tym hard corem straszysz kolejny tydzień :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś świetnie wymyśliłaś z tymi guzikami i Twoja karteczka wyszła ślicznie i bardzo pomysłowo.
    Album od Jadzi jest cudny,ona tylko takie robi .
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności i karteczka i albumik !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiadomo o to chodzi w tej kartce. Autor dostosowal sie do tematu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponująca karteczka! Gratuluje ciekawego prezentu. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznotka! Super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. guziczkowe jajeczko mnie urzekło :-)
    a albumiki od Jadzi to już legenda

    OdpowiedzUsuń