grubasek

czwartek, 28 lutego 2019

U Ani tym razem

Ostatni luty i ostatnie wyzwanie, które muszę odhaczyć.

U Ani w lutym króluję flora. Oj, trudno było! Bo nie dość, że kurczaczków i innych obrazków nie można, to jeszcze ograniczenie kolorystyczne(a nawrzucałabym żółtych kwiatków:-))

Zabawa TUTAJ


Wybrałam: zielony, brązowy i biały.



Zgubiłam wykrojnik bazie, więc postemplowałam  trochę(stampelek agaterii- bazie zabrane kurczaczkowi).

Mam nadzieję, że szefowej i obdarowanej osobie się spodoba:-D

Buziaki!


20 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka! Bardzo ładnie wygląda ten wianuszek z bazi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne papiery w tle i wianek rozjaśniony owalem z napisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałas świetne kolory, podoba mi się ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie karteczki to wyzwanie, ale Tobie wyszło fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna Hubciu. Te kolorki mnie urzekły.
    Fajne jest to ograniczenie kolorów. Mnie hamuje przed pstrokacizną, do której mam skłonność.
    Ukochy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka kartka Ewciu na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i stonowana kolorystycznie karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    O kurcze, chyba coś nie doczytałam, bo nie widziałam, że kurczaczków nie można ... U mnie są ... Ciekawe czy mi Ania zaliczy ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful card Ewa! I love the color choice and how you have implemented it.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, kartka jest przepiękna.
    Z tego co zrozumiałam, to mogą być kurczaczki itp., ważne, żeby tylko pojawił się element obowiązkowy. Zresztą na moich kartkach lutowych jest zając, kurczaczki, motyw religijny i Ania nie zdyskwalifikowała.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie że się spodoba !! Ewuniu śliczne jest z tym wiosennym wianuszkiem .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka, piękny wianuszek, śliczna świąteczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna! Prosta, ale efektowna kompozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kartka i ten wianuszek zachwycający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie sobie poradziłaś z tym tematem. Wianuszek z baziami bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka, bardzo fajna i bardzo mi kolorystycznie odpowiada, nawet bez żółtego :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny wianuszek:) Wyjątkowo czarująca i elegancka praca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyszło! Tak poeknie skomponowalas co trzeba Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos Gosua mi sie wkręciła, przepraszam Ewus ...

    OdpowiedzUsuń