grubasek

piątek, 15 lutego 2019

Inspiracja do dt

Witajcie!

Pytacie, gdzie ja zgubiłam 2 dni? Nie wiem..;-D 
Ale marzę, aby już było piątunio wieczorne.

Już 15 luty i czas na inspirację.

Kombinowałam z okładką planera, choć nie posiadałam jeszcze moich obecnych zasobów mix mediowych. Ostatnio wszystkie moje prace są...dziwne :-D

Okładka z obrazeczkiem Julii Spiri prezentuje się tak:


Oczywiście ozdobiona pod wyzwanie #12, więc sobie zaliczam ;-D

Ruszyło nowe wyzwanie, zapraszam serdecznie TUTAJ

Buziaki!



17 komentarzy:

  1. Ewuś okadak jest niesamowita, świetnie się prezentuje, taki planer mieć to i planów by się więcej zmediowało :) POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, kochana, to już mediowanie pełną gębą. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Buziaczki i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten jednorożec i obłędne te kwiatki ( maczki według mojej wizji ;-) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne, to pojęcie względne. Dla mnie praca jest rewelacyjna! Aż zazdroszczę przyszłej właścicielce 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest zachwycająca, tętni życiem i tajemniczością. Wspaniałe dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że polubiłaś nowe zabawki :) Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwny?! Po pęto jestes Artystka wiec to normalne Ewus:) slicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednorożec wymiata!! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okładka. Jednorożec i kwiaty super zestawienie. Pa :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Just magical, Ewa! You have done an amazing job both on the cover and on the unicorn.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszła. Sama ostatnio myślę, żeby ozdobić okładkę mojego zeszytu z cytatami.

    OdpowiedzUsuń