grubasek

środa, 6 lutego 2019

Gościnna projektantka

Witajcie- dziś nietypowo!

Udało mi się wygrać wyzwanie na blogu sklepu Tree Wishes


i debiutuję tam jako gościnna projektantka TUTAJ.

Przygotowałam specjalnie na tę okazję prostą karteczkę. Oto ona




Ze sklepu wykorzystałam "mintay'owe" papiery a także stempelek wróżki.

Jest warstwowa, choć średnio to widać. Mam nadzieję, że moja praca przypadnie wam do gustu!
Buziaki!

PS Jutro ostatni dzień zabawy z motywem okno, drzwi- zapraszam!
PSII Mam taki zachrzan w pracy i w domu, że z niczym nie wyrabiam...:-(

12 komentarzy:

  1. Gratulacje ewciu :) śliczna gościnna karteczka :) Ja tez dzisiaj jestem gościnnie na blogu Craft style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card Ewa! Congrats on your GDT position. I hope your work calms down so you can get back to making and sharing.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiałam się,prostą karteczkę....dobrae sobie,jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna PROSTA karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i występu. Kartkę zrobiłaś fantastyczną! Już nie mogę doczekać się kolejnego motywu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, gratuluję gościnnego występu i tak pięknej kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! I wcale się nie dziwię, kartka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka rewelacyjna !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, wiosenna kartka ze świetnym przesłaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Piękna praca inspirująca... :)

    OdpowiedzUsuń