grubasek

sobota, 16 lutego 2019

Ateciaki

Witajcie słonecznie!
Piękna pogoda a ja jednak zamierzam nadrabiać zaległości rękodzielnicze(niektóre "musowe") i popchnąć rzeczy do pracy na przyszły tydzień :-D

Dzis popchnęłam Ateciaki :-D
Temat 3 to kosmos.



Tym razem trójca :-D

Jeżeli któraś z Was nie próbowała, a jest ciekawa tej formy- próbujcie! To nie taka prosta sprawa stworzyć małego ateciaka:-D Ale ile frajdy!

Wędrują one na fb oczywiście, ale... skrzydła! Znów widzę skrzydła! hahahahha

Dziękuję jeszcze serdecznie za prezenciki urodzinowe od Bożki i Wandzi Borys- uwielbiam takie spóźnione, nieoczekiwane prezenty! I stempelkowy prezencik od Three wishes!
Buziam!

PS jak tam Wasze "skrzydełka"? Zajrzyjcie do galerii, coś już tam lata....

21 komentarzy:

  1. Ciekawe prace. Nigd nie próbowałam robić ateciaków i chyba się nie odważę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwoli ścisłości to nawet nie do końca wiemy, czym ateciaki są... Niemniej praca jest super 😮😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przy następnej odsłonie ateciaków napiszę co i jak:-D

      Usuń
    2. To super! Bo technika wygląda mega ciekawie!

      Usuń
  3. Ewciu, rewelacyjne prace. Nigdy nie wpadłabym na taką interpretację kosmosu.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu rewelacyjne prace Hubciu!
    Do skrzydeł znalazłam u siebie papier w muchy:P Tylko nie bardzo mam pomysł na muchy bożonarodzeniowe czy wielkanocne🤔
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha, to by dopiero były prace! POmyśl co ma skrzydełka i...NARYSUJ!!!

      Usuń
  5. Bardzo ładne ATC. Raz w życiu zrobiłam. Pozdrawiam. U nas też ciepło i słoneczko. A wczoraj u Uli podziwiałam Twoje cuuuudne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ateciaki się nie chwytam, wolę podziwiać Twoje Ewuniu. Za to karteczkowo skrzydlate coś się dzieje. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wychodzą Ci ATCiaki, pisałam już i podtrzymuję to ;-)
    Kosmos rewelacyjnie przedstawiony :-)
    A ja już mam kolejną skrzydlatą kartkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) strzał ze skrzydłami w dziesiątke !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, okazuje się, że kosmos można różnie interpretować. ATCiaki super!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe i śliczne prace.
    Podziwiamy talent i wykonanie oraz pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne, ale nie mam zielonego pojęcia kim są Ateciaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ATC podziwiać i robić. Twoje są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, Jakie fantastyczne:) Cudowna gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Intrygują mnie te Twoje karteczki☺ fantastyczne są! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń