grubasek

środa, 23 października 2019

Imieninowo

Staram się ogarnąć wypasione kartki magnolii, na razie nie mogę zabić własnego stylu :-D

Kolorując codziennie digiski some odd girl do zabawy na fb, dowiedziałam się, że mam swój styl i babeczka z Anglii będzie się uczyć tego mojego stylu, bo bardzo jej się podoba....
hahahahhahaha

Nowiutka praca magnoliowa została wykonana na imieniny mojej blogowej psiapsiółki Uli K. :-D
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba:-D



Dziękuję serdecznie za prace z tekturkami- galeria troszkę się zapełniła:-D

Buziaki!

16 komentarzy:

  1. Oczywiście że się podoba.Pięknie pomalowany stempelek, babeczka, kwiaty. Super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, Ewciu, I to przecież oczywiste, że masz swój własny, świetny styl.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest!!!! I tylko moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. To serduszko ujmuje za serce :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, jaka bogata i kolorowa! A przy tym nie ma przesady... Cóż, mistrzostwo widać 😉 Super praca Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna słodka karteczka,pięknie pokolorowana Magnolia.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię Twój styl :) A karteczka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się wydaje ,ze masz Swój styl. Lubisz żywe kolory , nie boisz się ciemnych i wzorzystych papierów i Twoje prace pełne są energii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak może się Ewciu nie podobać Twoja kartka i to jeszcze z Magnolką? Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu oczywiście że masz swój styl i to się nie da ukryć 😊.
    Ale za te różyczki to bym Cię "wyściskała" tak mi się podobają .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. No rozpoznałabym Twoja kartke wsród innych :) piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam od razu po malutkim zdjęciu poznaję, że to Twoja kartka! Masz swój warstwowy styl i ukochane stempelki Magnoliowe :-)Słodka kartka :-)

    OdpowiedzUsuń