grubasek

niedziela, 27 października 2019

cudna niedziela i niedzielna kawusia

Witajcie , Kochani!

Co za cudny dzień! A ja siedzę w domu i znów coś łykam ;-/ wrrrr
Niby i tak mam sporo "pracy do pracy", ale do lasu to bym się przejechała:-D

W tym tygodniu znów klapło u mnie z robótkami, bo nadmiar innych obowiązków nie pozwala na skupienie. Za to pokolorowałam kilka stempelków magnolii, które ostatnio wpadły w moje łapy.
I tak jeden z nich zagościł na dl-ce. Ponieważ ciągle żłopię kawę, to nie miejcie złudzeń- w filiżance jest kawusia!







I tym kawusiowym akcentem żegnam Was, bye, bye:-D


21 komentarzy:

  1. No pewnie że kawusia! Jest naj! A kartka Hubciu rewelacyjna.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wychodzi Ewuniu to kolorowanie. Zdrowiej, wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że kawusia. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę i dalej takiej weny. Pięknie pokolorowany stempel

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej eleganckiej Tilduni jeszcze nie widziałam :-) Trzymaj się cieplutko, to jeszcze nie sezon na chorowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka i do tego z kawusią! Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  6. A może herbatka ? Ja wolę :-).Karteczka świetna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie kolorki,jakie panna ma loki superowe, a jaka filiżanka....całościowo rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kawusia rządzi, cudna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kawusiowa Magnolia, cudowna.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o taak, kawa, kawusia pychota:) a karteczka przeurocza! zdrówka dużo Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kocham te twe kolorowanie :) ale to wiesz ze lovciam je :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z kawusią czy herbatka i tak magnolka i cała kartka wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń