grubasek

poniedziałek, 7 października 2019

Cardmaking day

halo, halo:-D

Muszę się pochwalić, że w weekend udało mi się zrobić 6 prac :-D Uczciłam w ten sposób  dzień robienia kartek.

Dziś chciałabym pokazać karteczkę wakacyjną. Z bólem serca stwierdzam, że niewiele takich udało mi się zrobić w te wakacje:-( A wprost uwielbiam te klimaty, piasek, morze, słońce, walizki itp.

A oto magnolijka w wakacyjnej odsłonie


Uwaga, przypominam, że kończy się wyzwanie z trójkątami! Zajrzyjcie do galerii- zapraszam :-D

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Wiesz, że ja nieustannie czekam na tutorial z kolorowania. :D
    Ale dziś się zebrałam i pokolorowałam stempel. Całkiem sama! Bez żadnej pomocy! Bez tutorialu, bez niczego. Zajęło mi to 2.5h. Ale mam i dumna jestem. :D Pokolorowałam kredkami. Mam w planach więcej, ale już mnie ręka boli. :D Czekam niecierpliwie na wyzwanie październikowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli miałaś pracowity weekend ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. A ja zapomniałam o Dniu Kartkowania. I Gdyby nie Twoje przypomnienie o trójkątach, też zapomniałabym.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny na jesienne, dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) mnie i tak zawsze zachwycaja Twoje kolorowanki Ewus :)

    OdpowiedzUsuń