grubasek

wtorek, 17 marca 2020

Kurs na kopertówkę

Witajcie!

Dziś rano, wchodząc na fb, zobaczyłam info o kursie na mini-kopertówkę od Inki. Właściwie miałam tylko chwilę na złapanie czegoś do robótki, bo kurs zaczynał się o 11.00.

Uwielbiam live'y i wspólne tworzenie, choć mają one też swoje minusy jak np. kłopoty z nadążaniem za prowadzącą :-D.

Powstała mini-kopertówka, która baaardzo mi się podoba- Inko, dziękuję!





Papierki z Papierowego potwora, jeszcze do kupienia TUTAJ

Buziaki!

PS Siedzenie w domu mnie wykańcza........

20 komentarzy:

  1. Świetna, tak bardzo różniąca się od kopertówki Inki.
    Widać jak duże znaczenie ma dobór papieru.

    OdpowiedzUsuń
  2. też widziałam ten kursik i mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jest Ewuniu, cudo! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, swietna forma, piekne papiery .... :) brawo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ewcia Ci poszło!!! Siedź w domku i działaj rękodzielniczo, bo tak trzeba.
    Ja też siedzę i martwię się, bo za często zaglądam do kuchni. Wiadomo po co:))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym się z Tobą zamieniła i posiedziała tak nic nie robiąc... ja wchodzę w taką fazę, że mogłabym siedzieć... śliczna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kopertówka, pięknie ją wykonałaś :) Ja również brałam udział w tym live i tworzyłam kopertówkę z Inką i ten mój nieszczęsny papier bazowy o gramaturze 280 g masakra jakaś, ale dałam radę :) Nie napiszę o bałaganie, który się przy tym zrobił ;) Pozdrawiam Ewuniu i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszła. Papier jest taki elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta kopertówka , papiery extra !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka kopertówka Ci wyszła.
    Ewciu siedź w domu, bo tak trzeba i twórz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, jaka cudowna! tło mega! chwost mnie zabił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka i piękna kopertówka. Papierki piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kopertówka dobrałaś pięknie papierki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, taka z charakterem dzięki tym papierom :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewciu, rewelacja. Ta kolorystyka tasiemka z chwościkiem - miodzio.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kopertówka. Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń