grubasek

niedziela, 22 marca 2020

2 live'y i 1 edit

Witajcie kochani!

Jaka u Was pogoda? U mnie naprawdę zimno, choć i słoneczko się pokazało.

Chciałabym dziś sklecić kilka słów o live'ach, które miały miejsce wczoraj.

Uwielbiam pracować z kimś, więc korzystam, ile się da:-D

Pierwszy live to zabawa ze Świrami Rękodzieła a dokładniej z Kasią. Robiliśmy jajeczka- decu plus media- czyli to co uwielbiam! Niestety nie miałam takiej stojącej bazy, więc u mnie jajeczko wiszące, które prezentuje się tak:



To połączenie 2 papierów ryżowych z ITD



A tu już inna bajka- pasta strukturalna, maska z agaterii i mgiełki.

Drugi live to tworzenie bucików 3d z Olgą Bielską. Dla mnie to ciężka sprawa i mimo kilku błędów buciki powstały :-D
(szkoda, że jednego nadepnęłam ;-))


A na koniec edit ;-D


Buziaki i czekam na komentarze moich prac, bo jestem bardzo ciekawa Waszego zdania!



14 komentarzy:

  1. Jajco świetne, te pasy , maski i papiery extra !! zając na trawce wygląda idealnie i nic mu więcej nie potrzeba a pomysł z odciskami łapek idealny.
    Co do bucików to oglądałam live z Olgą, był świetne, a buciki się u mnie dopiero tworzą .ale podeszwy z pierwszym paskiem już mam i całkiem nieźle mi wyszły.Twoje jak na debiut, szkoda tego przydeptanego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No no świetne prace. Jajeczka całkiem udane . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i ostatnie jajo mnie zachwyciły :-) W pierwszym delikatny maskowy wzór idealnie dopasowany do tego słodkiego zajączka. W ostatnim kolory i elementy z masy świetnie zestawione, chyba dokleiłabym kwiaty albo jajeczka do podstawki, aby ją bardziej zagospodarować. Ale w tej formie też jest świetna. Co do butów się nie wypowiem bo jeszcze ich nie tknęłam i nie wiem jaki to stopień trudności;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka podobnych par bucików sklejałam i to wcale nie jest prosta sprawa. Teraz Twoje jajeczko na podstawce wyglada na wykończone :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace Ewuniu. Jaja cudne,a te buciczki są rewelacyjne !!!
    Nawet zdepnięte mi się bardzo podobają ;)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te jajeczka wyszły :) Buciczki takie malutkie, słodziutko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajeczka świetne są, to robione na livie takie delikatne. Media cię lubią i ty też je lubisz, to widać.
    Z bucikami też miałam kłopot, nie nie podeptałam, ale zasznurowałam przed wyschnięciem i cholewka się wysunęła.
    Ale to nic, następne będą lepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaja są przepiękne, Ewciu. I jakie słodkie te malutkie buciki.
    A u mnie spadł taki śnieg, jakiego przez całą zimę nie widziałam:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. buciki mnie rozbroiły,piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. No swietne prace! Gratuluje Ewciu:) zając ostatni mnie najbardziej zachwycił, a buciki z czego ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewunia cudowne prace, buciki śliczniutkie, zając wygląda na zadowolonego z zielonej trawki.:)

    OdpowiedzUsuń