grubasek

poniedziałek, 2 marca 2020

czekoladownik karnawałowy

Hejka!
Jeszcze jedna malutka praca z papierami karnawałowymi od Itd Collection, ostatnie zadanie z nimi na świrach(dowolna praca z tych papierków)





A tak z innej beczki, zobaczcie jakie zdjątko znalazłam na fanpage'u Art'n'crafta


I najlepsze- chciałam sobie zrobić na pamiątkę selfie z Krakała z Artncrafta i zrobiłam



Wyszło takie kiepskie, że nawet nie zamierzałam go pokazywać, ale....gdy się przyjrzałam...Zosiu, czy to nie Ty w tle?:-D

Buziam!

PS Kochane dziewuszki, do których miałam coś posłać- wszystko poszykowane, stanę na rzęsach, żeby w tym tygodniu poszło....

17 komentarzy:

  1. Klimat karnawałowy uchwycony: tiul, złocenia, piórka :-)I piękne papiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No swietny wyszedł , mimo ze juz po karnawale ale gęba sie cieszy, ta maska przypomina mi czasy liceum, duzo wtedy takich masek malowałam :) stare dzieje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki piękny czekoladownik zachwyci każdego nie tylko w karnawale. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosia w pełnej krasie już coś nakupiła :) Ewcia ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca :) Te papiery są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka, z tym piórem ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mój selfiku :D piękny czekoladownik! piękne te papierki są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały czekoladownik :) widać, ze się dobrze bawiłyście , praca wre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fajna praca, taka naprawdę pełna pozytywnej energii. Genialna! No a na selfie ślicznie wyszłaś. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny czekoladownik, Ewciu. Ta kolekcja jest naprawdę niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladownik śliczny, a panie na zdjęciach piękne, pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny czekoladownik, pięknie wykonany :) W tak cudownym opakowaniu można otrzymywać czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny karnawałowy czekoladownik ... świetnie wykorzystałaś papiery z tej cudnej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jakże żałuję, że tym razem nie byłam na zlocie! Mam nadzieję, że spotkamy się na jakimś kolejnym. A klimat krakowskiego zlotu jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny czekoladownik, w super klimacie wykonany!!!

    OdpowiedzUsuń