grubasek

sobota, 21 marca 2020

Inspiracja

Hejka!
Dziś moja kolej na inspirację w Świrach- papiery Studio75.

Od jakiegoś czasu mój gust znacznie się zmienił- pokochałam fiolety!!!Kto często do mnie zagląda, ten wie, że ten kolor baaardzo często pojawia się w moich pracach :-D Dlatego, jak zobaczyłam papierki z kolekcji Sekretny ogród, nie zastanawiałam się ani chwili.

W skrócie- pracowało się z nimi świetnie, choć pudełeczko, za które się wzięłam, było bardzo wymagające. Wyszło tak


Koniecznie zajrzyjcie na Świry  po szczegóły TUTAJ!

Buziaki

PS POdstawka z poprzedniego posta schnie ;-D

10 komentarzy:

  1. Świetne pudełeczko :) ciekawa jestem jak wykończyłas poprzednią paracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o piękne , też fiolety lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełeczko, Ewciu. Z tej pięknej kolekcji kiedyś zrobiłam album.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełko Ewuniu.
    Aż szkoda do niego coś wkładać żeby się nie zniszczyło.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam komentarz, ale gdzieś go "wcięło".
    Jak dla mnie to to cudne pudełeczko już jest prezentem samo w sobie więc nic nie trzeba wkładać do środka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko ( jako pudełko), świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko extra a papierki znam świetne są

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie to pudełko obkleilas. A kolor fioletowy bardzo do niego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. O raju jakie piękne pudełeczko :) Wow !
    Przypomniałaś mi o tych papierkach :)
    Jeszcze je chyba nawet mam :)
    Pozdrowionka :)*

    OdpowiedzUsuń