grubasek

poniedziałek, 9 marca 2020

A u Ulci....

hejka!

Wczoraj działałam - zabrałam się za propozycję Ulci. I wiecie co- rewelacja! Oj, jak mi się ta forma podoba! Łatwiutka do zrobienia, a wiecie, że ja noga z tymi trudnymi formami...

Inspiracja Uli mnie oczarowała!!!Zresztą, sami popatrzcie!


Niestety do tej Ulcinej mojej daleko, ale pierwsze koty za płoty- na pewno jeszcze do tej formy wrócę!








Wersja: karteczka+latarnia+kropki

papiery świąteczne studio75 plus elementy z actionowego bloku.

Kto chętny Zabawa TUTAJ

Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Super Ewuniu :) ja mam chęć zmajstrować taki albumik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kartka wyszła super! Piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, no super. Wydaje się ciężka do zrobienia. Ale w sumie to chyba zależy od chęci. Jak są to się zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszła !!!!! Oglądam te cuda i zastanawiam się czy podołam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę łatwo! ja robiłam z gotowych paierków 15X15

      Usuń
  5. Bomba !! Moja tez już gotowa i tez jestem zachwycona ta formą :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że TY też świetnie się bawiłaś tą formą ...... super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteczka.
    Ja też jestem formą zachwycona, powstaje wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sobie poradziłaś z tą formą, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja zmierzyłam się z tą formą. Jestem zachwycona. Na pewno jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń