grubasek

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Zabawa z Anią Soprano

Witajcie!
Mniej mnie tutaj, ale praca zawodowa pochłania. I tworzacy się na podstawie live'u album :-D

Wczoraj jednak rzuciłam wszystko o 19.00, by razem z Anią Soprano na grupie Świry rękodzieła inspirują  tworzyć karteczkę.

Forma nie była mi całkiem obca, bo już kiedyś robiliśmy ją na wyzwanie do Ewinki :-D



I moja karteczka ;-D




Już mnie skręca, żeby wykorzystać jeszcze te bańki.....;-D

Mam pytanko- macie sprawdzony jakiś dobry biały tusz, który wychodziłby na czarnym jak  biały?

Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają Twoje chmurki i bańki :-)
    Ja białego tuszu nie używam, jeśli już do biały embossing na gorąco, ale kiedyś czytałam o testowaniu białego tuszu http://www.drycha.com/2014/11/najlepszy-biay-tusz-do-papieru.html. Może coś wykorzystasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka, te bańki na niej ekstra wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczka, Ewciu.
    Jestem ooooogromnie ciekawa albumu.

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka, dla mnie trudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka.
    cudne banieczki zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo !! Ja niestety poległam nie dooglądałam do końca, ale utwierdziłam się że to jednak nie moja bajka wolę moje krzyżyki :-)
    Cudna kartka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szacun! Swietna robota Ewo ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka, bańki REWELACJA! Moje dziecko zakrzykło: " tez tak chcę!" Od jutra ma zacząć trenować! Niezłe wyzwanie.
    Pozdrawiamy Ewo słodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja kartka, a bąbelki wygladają jak prawdziwe:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super !. Pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. bańki rewelacja :) trzymam kciuki za album :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka, a bańki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, kartka piękna. Po mistrzowsku wykonana i ozdobiona. Bańki mydlane jak prawdziwe i ten rozkoszny krasnoludek.
    I ja podglądałam jak zrobić taką kartkę, przymierzam się. Na razie mam za sobą zakładkę dla Ciebie. Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości prze e-pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna karteczka! fantastycznie kolorujesz Ewuniu, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń