grubasek

niedziela, 19 kwietnia 2020

Efekt 3D

Witajcie, Kochani!
I znów mało czasu na robótki.
Wczoraj zmieniłam plany i wzięłam udział w warsztatach Uli K.
Niestety ani pięknej bazy, ani nowości itd collection nie miałam, ani kwiatowego szablonu.
Musiała wystarczyć baza z plastra drzewa, kupiony dawno temu bajkowy papier ryżowy itd collection i maska agaterii ;-D

Za to wzięłam lekka pastę soft stamperii- otworzyłam specjalnie, żeby tu chociaż projekt był doskonały i co? Totalnie nie nadawała się do tej roboty :-( Masa nie rozcierała się, kruszyła- kleiłam ja po kawałku na magika! Wydaje mi się, że to taki typowy produkt do wycisków.




Praca wyszła inna niż warsztatowa, ale i tak mi się podoba :-D
Zrobię z niej zawieszkę:-D
Ulcia- dziękuję!

Buziam niedzielnie!


19 komentarzy:

  1. Praca fantastyczna! Ten maskowy wianuszek bardzo lubię, świetnie pasuje do wróżki:-)
    Kolory też super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt fantastyczny:)
    Szkoda,że miałaś problemy z masą.
    Robiłam tak sikorki na bombkach, bardzo to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu wyszło cudnie , brawo !! Zawieszka będzie obłędna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca i pełna uroku praca, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, mimo trudności jak piszesz, wyszło fantastycznie🌹

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, ja się na tych wszystkich preparatach nie znam, bo media to nie moja bajka, ale to co Ewuniu zrobiłaś jest przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, wróżka w 3d jest śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie ta wróżka wyszła. Zachwycona jestem łatwością i efektem użycia tego efektu 3d :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ewuniu.:) Podziwiam jak zawsze umiesz wyjść obronną ręką z opresji.

    OdpowiedzUsuń