grubasek

środa, 8 kwietnia 2020

Wieczorową porą...

Dobry wieczór!

Wpadam na chwilkę wieczorowa porą, żeby pokazać zrobiony przed chwilą tag. Wielkanocny tag- taaaaaak ;-D Zabawa Uli K> na fb- Kochamy tagi :-D



Jakby ktoś miał wątpliwości, to motyw zająca zalicza się do do świąt wielkanocnych ;-D
To już ostatnie pokolorowane ostatnio magnolie(a była wystemplowana cała strona A4!), nie licząc kotka, który miał pójść do córci Uli K., ale się zapodział.

Będzie mi brakować w tym roku Waszych karteczek, ale tak musi być.... Na szczęście mam gdzieś pochowane jakieś Wasze prace- poszukam :-D

Właśnie przed chwilką zobaczyłam pierwsze zakładki do kwietniowego wyzwania- lecę wrzucać;-D
Buziaki!!!

14 komentarzy:

  1. Super wielkanocny tag. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag piękny. Jak zawsze świetnie pokolorowany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tildunia słodka jak zawsze :-)
    Odbijemy sobie ten brak kartek kiedyś :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wielkanocny tag.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko Ewciu.
    Ja też mam pudełko z kartami nic tylko wyjąć, a w przyszłym roku to sìę nadrobi 😁.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia dla Całej Twojej Rodziny Ewuniu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny zajączkowy tag :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajączkowa Magnolia jest przeurocza:)
    Świetnie wycieniowana i fajnie skomponowana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, zajączek przesłodki:)
    Za rok nadrobimy wysyłanie kartek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolorystyka i delikatność tagu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny TAG !!! Taki wdzięczny,różowiutki jak cukiereczek 💗🍬

    OdpowiedzUsuń