grubasek

piątek, 10 kwietnia 2020

jajo poczekało...

Witajcie!

Dziś jeszcze sprzątanie, upieczone bułeczki drożdżowe(górki i pagórki z dżemem malinowym na szczytach) a teraz w ramach relaksu dokończone jajo.

A zaczęło się tak: Ulcia na swoim livie robiła bazę z wzorami z maski- do karteczki jajecznej. CHoć obejrzałam na żywo całe spotkanie, to nie udało mi się robić tej pracy równo z innymi. Znalazłam czas we wtorek. Siadłam i zaczęłam robić bazę: gesso, pasta i maska, farbki w proszku..... i kurczę, wyszła taka kolorowa baza, że nie miałam serca jej zakryć. Zrobiłam taka prostszą, żeby nie było już żal i powstała karteczka TUTAJ 

Cały czas myślałam, co tu pokombinować, a baza leżała.
Dziś przyszły mi zamówione rzeczy z bazarku, m.in. wykrojniki kwiatków craftpassion. Przypomniałam sobie o kwiatkach Inki, Violi i.....na szybko zmajstrowałam trzy.

I nagle...jest! Olśniło mnie- połączę kwiatki z jajem, dodam patyczek i zrobię jajo na piku!

Voilà!


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie żywe kolorki! 
Na balkonie tez będzie świątecznie!

Buziaki!

PS Wpadnę jeszcze z życzeniami!

17 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł, czy ta baza jest drewniana czy papierowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta baza jest z beermaty,wycięłam jajo wykrojnikiem, ale można odrysowac i samemu wyciąć

      Usuń
  2. Świetny pomysł, a wykonanie... perfekcja! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł i wykonanie Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jajo, Kolorki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołe i bardzo energetyczne to Twoje jajo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i bardzo energetyczne jajo:)
    Zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. i od razu wesoło na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow no rewelacyjne jest, kolory sam optymizm !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja. Pozdrawiam i życzę dobrych, radosnych świat

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne kolorowe jajo wyszło. Też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczególnie dziś kolorów nam trzeba. Jajo świetne!!!
    Zdrowia, spokoju i pokoju w sercu życzę:))

    OdpowiedzUsuń