grubasek

wtorek, 14 lipca 2020

Wakacyjne szaleństwo

witajcie!

Napaćkałam się 2 dni mediami, nie wiem, czy to, co wyszło, Wam się spodoba, ale to było czyste wakacyjne szaleństwo!

Pudełeczko po czekoladkach poszło do odzysku,a  to już zasługa Martusi- szefowej Świrów- która przesłała bakcyla recyclingu ;-D





Kocham morze!

I jeszcze chciałabym zaprosić wszystkich miłośników digipapierów i obrazków na candy- niestety na facebooku- candy jest TUTAJ, a do wygrania... zestaw najnowszych 44 digipapierów, listków, kwiatuszków, napisów- same cuda.

Ja postanowiłam nie czekać, bo ten cudowny zestaw jest dostępny na allegro TUTAJ za ...10zł!
Zajrzyjcie- ja już mam :-D

Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Ja też kocham morze i mam nadzieję,że mi nic nie popsuje urlopowych planów,bo już nie mogę się doczekać!!! Świetna morska praca !!! Podziwiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna struktura!!! Kolory i stworzonka też :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och. Piękne pudełko. Ten morski klimat jest cudowny. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe morskie szaleństwo Ewuniu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i cudo kolejne Hubciu stworzyłaś. Bardzo lubię morskie motywy, a pławikonik jest najulubieńszym. Tu jeszcze kolorki śliczne:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz morskie prace dominują , pieknie zrobiłaś to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale SUPER!!! Strasznie mi się podoba to i faktura i kolory i wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, super praca, bardzo dobrze oddałaś morski klimat i ta nieuchwytna tajemniczość jaką morze ma w sobie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kolorki :) Konik morski wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna praca.
    Dzięki za namiar na digiski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna faktura, całość świetna a konik morski na podium zasługuje ... uwielbiam koniki morskie, Twój jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca, dzięki za polecenie stempelków, właśnie zakupiłam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu jest cudnie recykling bardzo udany. Widzę, że media Tobą zawładnęły. Wychodzi Ci to rewelacyjnie. Zakupy w Potworze już dawno zrobiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń