grubasek

niedziela, 26 lipca 2020

niedzielnie

Witajcie niedzielnie!

Dziękuję za maile i życzenia zdrówka!
Rzeczywiście kilka rzeczy się uaktywniło i pośrednio są one związane z zaistniałą sytuacją. Nie mogę też doleczyć gardła i boli bardziej niż podczas pracy....:-(
Najgorsze, że wszystko odnowiło się naraz, chyba czas odpocząć :-(....

Nie mogłam wczoraj spać i....do 3.30 powstało to ;-D



j
Jestem wdzięczna moim koleżankom za mobilizacaję i zachęcanie do próbowania nowych rzeczy. Choć a propos szydełka to jeszcze raz powtórzę, że kocham robótki, ale..nigdy mi nie wychodziły ;-D

A teraz zmykam na działeczkę,  która jest super odskocznią od tego, co się dzieje:-D




Cudownej niedzieli!


12 komentarzy:

  1. Odpoczywaj i leć ten ból. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj, co do szydełka, to też wypada się nauczyć , ale ciągle podchodzę do tego bokiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego odpoczynku i zdrówka jak najwięcej, bo bez nich ani rusz! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo !! Ewcia spróbuj z innej włoczki bo widzę tu bawełnę a ona jest taka sztywna i źle się z niej robi. Tez kiedyś mi się wydawało że w życiu nie opanuję szydełka i kordonku i serwetek. Osobiście polecam Ci filmiki AureliaMyszkaSzara a inaczej Aurelia Lewicka z tych filmików to nawet kompletny laik zrobi serwetkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, niestety mam tylko włóczkę akrylową i tę-50% bawełny.z akrylu mi nie szła nauka, ale może 5eraz byłoby lepiej?Dzięki za info, buziaki!

      Usuń
  5. Wciągnęło trochę w szydełkowanie? :) Zdrowia życze i wypoczywaj na tej działeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że jednak spróbowałaś. Widziałam live Uli z tą robótką, ale póki co tylko podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę Ewuś! Fajny wyszedł ten szydekowy kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka Ewciu.
    A szydełkowanie widzę wciąga i całkiem dobrze Ci idzie.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń