grubasek

wtorek, 7 lipca 2020

Niespodzianka

Witajcie!
Dziś nietypowy post, do napisania którego przyczyniła się paczuszka z niespodzianką od Ani Iwańskiej.
Wszyscy się orientują, że jest sporo blogów, na których dziewczyny(chłopaka nie spotkałam) prowadzą zabawy. Brałam udział w kilku regularnie, ale.....cała sytuacja z koronawirusem i niemożność wysyłania kartek na Wielkanoc coś we mnie zablokowała- od dobrych kilku miesięcy nie tknęłam się kartek na BN:-( I na razie nie mogę się przełamać- przepraszam.
Druga sprawa to brak czasu, z wielu super zabaw po prostu musiałam zrezygnować. Dlatego na dzień dzisiejszy bawię się tylko u Ewinki, Ani Iwańskiej i..u siebie;-D

I własnie przechodzę do meritum sprawy- baaardzo spodobał mi się pomysł Ani-  raz na miesiąc spośród osób biorących udział w zabawie- losuje kogoś, do kogo leci niespodzianka.
Za zgodą Ani chciałabym porwać pomysł do zabawy zakładkowej, bo najchętniej to obdarowałabym wszystkich, ale że wysyłki teraz bardzo drogie, to i na to szans większych nie ma.

Tu pytanie do Was- co by Was ucieszyło w takiej małej niespodziance ode mnie do zabawy zakładkowej.  Myślę, że na pewno będą tagi - duże i małe- jako bazy na zakładki- to na pewno każdemu się przyda! Ale co jeszcze? Piszcie, pomóżcie!:-D

A tu moja niespodzianka od Ani- jeszcze raz serdecznie dziękuję!


Buziam!

11 komentarzy:

  1. Hubciu, gratuluję. Prezent od Ani śliczny. Ta zakładka z makami - marzenie. Myślę, ze osoby parające się rękodziełem:))) (jak to brzmi!) ucieszy wszystko, co można wykorzystać w pracy - wszelkie bazy to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Ewciu że prezent Ci się spodobał. U mnie nacisk głównie na niespodzianki przydasiowe związane z tym co robię. Myślę że fajnym pomysłem są wszelkiego rodzaju napisy wycinane i stemplowane. A od Ciebie to ja bym chętnie jakiś pokolorowany stempelek :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ale piękności, gratuluję! A ta zakładka prześliczna! Myślę, że korowana zakładka od Ciebie każdego by bardzo ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent od Ani. Ja jestem z tych osób, co na wszystko cieszą się jak dziecko :) Ale rzeczywiście Jakaś Twoja kolorowanka (Magnolka ach...) byłaby super prezentem, lub jakiekolwiek inne przydasie. Albo gotowa zakładka byłaby ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł Ewciu !
    A upominek dostałaś naprawdę rewelacyjny.
    Gratulację :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękności od Ani otrzymałaś!!! Zwłaszcza czarującą zakladeczkę.
    Ewunia,wszystko co jest dziełem Twoich rąk jest cudowne,no a w kolorowaniu stempli jesteś niedościgniona!!! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) co do weny w robieniu kartek, to mnie też Korona zastopowała, ale powoli wracam do życia, więc na pewno i u Ciebie będzie dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję prezentu, Ewciu. A pokolorowany przez Ciebie stempelek byłby dla mnie prezentem idealnym.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała niespodzianka, gratuluję Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, super niespodzianka! Ja bym chetnie cos z maszynki przyjęła. Moze jakis odbity stempelek ?! Wszystko cieszy 💚

    OdpowiedzUsuń