grubasek

czwartek, 23 lipca 2020

ślubnie cdn- boxik

Witajcie!

Kumpela odebrała karteczkę- wersja pusta pudełeczka i chyba kupidynek  do środka :-D

Dziś dokończyłam box dla drugiej koleżanki :-D.

Miało być niebiesko, kropeczki(zastąpiłam serduszkami) i koniecznie koperta. No właśnie....2 godziny spędziłam nad tablicą do bigowania(mam taką no name- prymitywna), żeby wymyślić kopertę pasującą do boxa, ale się udało!!! Jestem dumna, bo na pewno przydadzą się następne:-D.

Uparłam się też na altankę, której nie miałam- zrobiłam sama:-D

Zapraszam do oglądania i komentowania








Papier z actionowego bloku a wszystkie kwiatowe dodatki oraz napisy z najnowszej kolekcji Papierowego Potwora.

Buziam!

12 komentarzy:

  1. I altanka wyszła super, zresztą jak cała reszta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny boxik, Ewciu. A ta altanka wyszła Ci rewelacyjnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hubciu, cudowny box! Altanka śliczna. Ja biguję wypisanym długopisem i linijką - to dopiero prymityw. Cały album tym sprzętem zrobiłam. Pokażę wkrótce:)))
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu niezwyły box kolory i połączenie z czarno białym wzorem róż niecodzienne. Nigdy bym nie zgadła, że altankę zrobiłaś sama.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny , a ja nie umiem robić tych boxików

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło rewelacyjnie. Podziwiam Cię za te pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu,brawa się należą,możesz być dumna z siebie,a jakże 🤗
    Ten box jest extra !!! Wszystko tak dopracowałam,że mucha nie siada.Miło popatrzeć 😉 Podziwiam. Efekt wart tego wysiłku. Buziam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo zrobiłaś altankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No rewelka :) wyjątkowa praca :):):) brawa! Ewo a co do koperty to w pierwszym momencie myslalam ze cały box chcesz włożyć do koperty 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, Ewuniu prześliczny boks, a ta altanka mnie zauroczyła, jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń