grubasek

piątek, 3 lipca 2020

Wreszcie świrowy kuferek

hejka!

Jak niektórzy pamiętają a może nawet i uczestniczyli, na naszej grupie inspiracyjnej odbył się dwuczęściowy live SZEFOWEJ Martusi. Na pierwszym przerabialiśmy pudełeczko po czekoladkach w ozdobny kuferek, a na drugim powstawał album do środka wspomnianego kuferka.

Dziś wyznaczyłam sobie termin podejścia do części pierwszej i choć u mnie to raczej ozdobne pudełko niż kuferek, to jednak wreszcie jest :-D.

Pudełeczko po czekoladkach od Bożki mam_i_ja :-D na początku wyglądało tak:



a później dzięki wskazówkom Martusi, tak:






Niestety brak u mnie złomków, nóżek i innych super dodatków, które były w pracy Marty- koniecznie musicie zobaczyć oryginał!

Albumik w planach!

Buziaki!

PS Kochane- bardzo proszę zerkajcie do galerii zakładek, czy są Wasze prace, bo naprawdę czasem się gubię w mailach....Jeśli którejś nie ma- piszcie, a ja z góry przepraszam!

PS II "Zakładkowiczki" - chcecie jutro wyzwanie luz_total czy luz_plus? ;-D


12 komentarzy:

  1. Ewciu, kto by pomyślał, ze to pierwotnie było zwykłe pudełko po czekoladkach.
    Dla mnie może być "total", bo "plus" źle mi się kojarzy:) Ale się dostosuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełko, ja jeszcze jem ptasie mleczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna metamorfoza pudełka.:) Pozdrawiam Ewuś.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to kuferek wyszedł jak nic. Super przemiana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna metamorfoza! Wygląda obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Ja z pudełka po czekoladkach zrobilam marynarskie pudełko na wakacyjne skarby. Ale dalekie jest od Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełko super, totalny brak czasu , ale zakładki działam dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia jesteś zdolniacha. Wyszło bosko , powoli mix media przestają być dla Ciebie tajemnicą.
    Jeżeli chodzi o zakładki to ja poproszę luz total :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. No i świetnie! Trzymam kciuki za album, będzie super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie niesamowita metamorfoza! Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczko, wcześniej pyszne teraz przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń