grubasek

poniedziałek, 27 lipca 2020

koraliczarnia wyjęta

Hejka!

Obiecałam koleżance breloczek i wreszcie powyjmowałam "koraliczarnię".
Zaczęłam od...zakładki:-D

Uwielbiam takie zakładki z metalowymi bazami- tu mistrzynią jest Viola z Pasji Violi, która dodaje jeszcze bajecznie wyhaftowane kwiatuszki w  medalionach.

U mnie rusałkowo-syrenia, bardzo prosta do zrobienia zakładeczka, która powędrowała do zbioru baśni "Bajarka opowiada". Moi synowie już za duzi na basnie, więc książka z zakładką poczeka na wnuki :-D






I jeszcze żeby was nie zanudzać kolejnym postem z moimi szydełkowymi kwadratami;-D


Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Świetna ta zakładka i jak fajnie pasuje do książki:)
    Taką samą książkę mam na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kwadraciki świetnie Ci wychodzą !zakładka pomysłowa :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka czaruje Ewuniu, no coś pięknego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Syrenka świetna. I wciąż podziwiam bąbelki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna swietna zakładka a kwadracik wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ty bąbelki wychodzą Ci znakomicie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zakładka i kolejne bąbelki.

    OdpowiedzUsuń