grubasek

sobota, 20 czerwca 2020

sobotnio

Witajcie!

Dziś pokonała mnie pogoda! W planach było mnóstwo rzeczy, ale nie dałam rady:-(

Rano zdążyłam wykończyć koszyczek z wczorajszych warsztatów- ręka do teraz boli ha ha ha, nie wyszedł zbyt równy, ale stoi ;-D


Później przesnułam się pół dnia z migreną, ale postanowiłam zregenerować bransoletki przyjaciółki.

Wyglądały tak:


Łatwiej byłoby kupić na bazarku nowe, ale to talizmany przywiezione przez psiapsiółkę z MEXICO i mają dla niej sentymentalną wartość :-D, więc musiały być TE. Trochę się nakombinowałam, połączyłam z makramą i wyszło tak



Makrama daje możliwość regulacji, czego nie było, bo bransoletki były po prostu zawiązane. mam nadzieję, że kumpela się ucieszy!
I to tyle na dziś, może jeszcze coś z siebie wyduszę?

Buziam!




17 komentarzy:

  1. nie wiem gdzie Ty tam krzywy koszyczek widzisz, jest super :) no brawo, super pomysł z tą makramą, oby trzymały się Jej jeszcze wiele lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszyczek ! Też mam ochotę taki zrobić :)
    Oj , dobrze ,że ma kto naprawić biżuterię...

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek świetny! Fajny pomysł z makramą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor tego koszyka masz.
    Wyszedł super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten koszyczek. I świetnie naprawiłaś bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor koszyczka:) Wydaje mi się Ewciu ,że często jesteś zbyt krytyczna w stosunku do swoich prac.Naprawdę nie ma się do czego przyczepić:)
    A bransoletki naprawiłaś świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczek pierwsza klasa i brawa za bransoletki, wyglądają super:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek jest uroczy :) uwielbiam je też podziwiać u Violi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszyczek bardzo efektowny. Pięknie naprawiłaś bransoletki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko się cieszyć z takiej koleżanki która umie przywrócić blask talizmanowi :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tam,oj tam -prosty że hej!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczek wygląda cudownie, zawsze zachwycasz swoją twórczością. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wyszło ! I koszyczek i renowacja pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super naprawiłaś te bransoletki, bardzo dobry pomysł by były regulowane.
    Koszyczek całkiem duży zrobiłaś i kolor fajny, mój chyba z połowę mniejszy jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy ja mogę podziwiać bo tego nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny koszyczek Ewuniu i pięknie odnowione bransoletki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń