grubasek

piątek, 5 czerwca 2020

Świrowa ekipa na warsztatach!

Witajcie!
Odkąd należę do świrowej rodzinki, staram się uczestniczyć w naszych live'ach.
Jest to wspaniała sprawa, cudowna odskocznia i zabawa! 
Ma jeszcze jeden plus- na żywo mam kontakt
 z niektórymi z Was:-D

Ostatnio odbyły się na naszej grupie warsztaty z tworzenia karteczki ślubnej, a swoją inspiracją zachwycała Anna Kułaga. Niestety nie miałam odcisku z masy pary młodej, co okazało się kluczowym elementem kartki.

Po live'ie zaczęłam kombinować pracę z tego, co mam. Niestety, wykorzystując drzwi, pojawiły się problemy z zabudowaniem dołu kartki ;-D Oszczędzę szczegółów, a karteczka wyszła tak







Papiery AltairArt - ostatnio jakoś ciągle ich używam :-D

Kto ma facebooka i jest na naszej grupie, to zapraszam dziś na kolejne warsztaty- tym razem z Ulą:-D

Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Ewuś karteczka wyszła Ci reweacyjnie!!! Własnie o to chodzi, by patrząc na oryginał stworzyć swoją wizję wykorzystując to co nawinie się pod rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna katyka , dla mnie taka czytelna

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają te drzwi w tle:-) Te same problemy z dołem miałabyś z parą, ona też jest szersza dołem. Jak będę miała chwilę czasu wolnego na bawienie się z foremkami to podeślę Ci parkę a nawet dwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka w ciekawej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuni i odcisk Ci nie potrzebny bo wyszło cudownie z tą wykrojnikową parą
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka. Te drzwi i postacie...coś wspaniałego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i szalenie oryginalna kartka!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za elegancka i szykowna praca:) Ogromnie podobają mi się te drzwi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka odlotowa! Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń