grubasek

poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Spóźnione

Moi kochani!
Właściwie już po świętach, ale przesyłam Wam najserdeczniejsze życzenia z Częstochowy, Krakowa i Nowego Sącza- bo to trzy miasta, gdzie spędziłąm święta:-D

A tu taka pożegnalna tęcz, pod która przejechałam dzisiaj:-D


Dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia, jak obcykam karteczki, to pokażę, co do mnie pięknego poprzychodziło! W tym roku wysłałam więcej, ale....ceny na poczcie mnie powaliły! Okazało się, że moje kwadraciaki 15X15 przekraczają wymiar i opłata jeszcze wyższa.....

I chciałabym Wam jeszcze pokazać takiego maluszka, który można dołączyć do prezentu dla dziecka:-D


                                               Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Ale słodki maluszek dla dziewczynki. Oj tak, ceny na poczcie powalają. Ja się wybieram wysyłać paczki z candy i już się boję:)
    Cudna tęcza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemne chociaż już po świętach. A karteczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna karteczka a tempelek fantastycznie pokolorowany :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak! No a cena znaczków -porażka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęcza cudna, to Ci się widok trafił :)
    A kartka wywołała uśmiech na mojej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) ceny powalają tylko listów i kopert bombelkowych, paczki bez zmian...

    OdpowiedzUsuń