grubasek

sobota, 27 kwietnia 2019

Rogaś wielkanocny

Cudowny prezent dostałam od Martusi Borowskiej- wykrojnik do dziwnej karteczki.

Wykorzystałam wreszcie bazę od Ani Iwańskiej oraz nowy wykrojnik, żeby stworzyć rogasia wielkanocnego do motywu "rogi".

Zdjęcia doopiate, przepraszam





W środku miejsce na życzenia, co bardzo mi odpowiada:-D
Stempelki poppy stamp, kolory w rzeczywistości ładniejsze!

Karteczkę robiłam dłuuugo, drygu do takich składanek nie mam, ale dzięki wykrojnikowi było to możliwe:-D

Martuś i Ania- dzięki!

Buziam!

PS Leje.....

14 komentarzy:

  1. Rewelacja...one nie są łatwe:) wbrew temu co widać trza kilka zrobić aby były jak ma być :)super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, u mnie jeszcze nie leje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka.:) Ewunia podeślij trochę deszczu do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O,nie wiedziałam ze jest taki wykrojnik :)karteczka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocza:) a deszczu zazdroscimy, susza na pieprz 😬

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też dzisiaj kiepska pogoda... Ciekawa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takiej formy nie przerabiałam ;-) Fajnie sobie poradziłaś, ale gdzie są kwiaty ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Super forma i świetny rezultat:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, boski składaczek.
    No leje...
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń