grubasek

niedziela, 28 kwietnia 2019

Dla Kumpeli

Kumpela poprosiła mnie o karteczkę dla koleżanki z pracy(naszej wspólnej).
50 urodziny- z pomysłami było różnie wyszło tak:






Ładnych zdjęć nie będzie :-( Ten buraczkowo-brązowy to fuksja!
Pudełeczka nie miałam niestety, ale z takiego zwykłego do przesyłek zrobiłam ( i tak chyba lepiej niż zwykła koperta).
Kwiatuszki od Ulci, jeden od Agi i jakieś kupne składaczki ;-D Digisy: Sweet escape i All dressed up

Tyle na dziś...leje....

Buziam!

12 komentarzy:

  1. Łał ale super, świetny komplecik stworzyłaś Ewuniu, karteczka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik Ewuś :) u nas też, cały dzień, ale wiosna potrzebuje deszczu ;) od razu wszsytko takie zielone się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki, no fuksja prawie podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie, kobieco :-) Komplecik świetny !
    U nas tylko pryszczy, ale przez noc może coś napada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka w optymistycznych kolorach. A u mnie ciągle susza :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny komplet, na pewno kolezanka sie ucieszy :) a deszcz mozesz podeslac do nas, my czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło !! U mnie tez leje i niech leje jak najdłużej bo susza mamkbryczna

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszło i pamiątka na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło matko, się zakochałam! Ty to sama osobiście ze stempli mazakiem?! CUUUUD! Krzyczę, tak mnie z zachwytu zapiera!
    Słoneczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały komplecik Ewuniu.:) U mnie tylko trochę pokropiło, zdecydowanie za mało popadało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplet, Ewciu.
    U mnie leje niesamowicie cały dzień.

    OdpowiedzUsuń