grubasek

piątek, 26 kwietnia 2019

Trochę zimy tej wiosny....

Hejka!
Chodziło za mną dłuuuugo.......A co? Pudełeczko na tealighty!

Ponieważ z "rogami" u mnie krucho, więc..... powstało Rogasiowe zimowe szaleństwo;-D

Moje ukochane stempelki -magnolia i kredki prismacolor (niestety, to jednak nie papier do tych kredek :-()



W "Zielonych kotach" znalazłam wyzwanie : "mniej znaczy więcej". I tak myślę, czy zamiast pięknego warstwowego wierzchu nie wystarczy pokolorowany kredkami rysunek?

A zgłaszam TUTAJ :-D




 Rogaś wędruje do galerii rogów oraz na blog rogatego TUTAJ
A jak u Was z rogami? Zajrzyjcie, co za róg obfitości :-D
Buziam




23 komentarze:

  1. Śliczności, takie ubranko dla świeczuszek- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne opakowanie na świeczuszki i jak zawsze perfekcyjne kolorowanie, Ewuniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko! Cudna dziewczynka i jak zawsze mistrzowsko pomalowana Hubciu.
    Moje rogi jeszcze w lesie albo na pastwisku, ale jedną pracę wyrodzę na pewno:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne tealightowe pudełko. Jak zawsze perfekcyjne wykonanie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne opakowanie i może być na prezent. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Magnolki więc choćby nie wiem co dla mnie praca super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorowanka! Jak Ty to robisz? I to kredkami?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności i masz trzy zabawy zaliczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunek wystarczył do upiększenia pudełka, ładny prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pudełeczko na świeczuszki :)
    Zieleń jak widzę też pięknie współgra z papierem craftowym ;)
    Pozdrowionka majówkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie zapakowałaś świeczki. Ciekawa jestem jak pachną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachną pięknie, zapach egzotyczny, zielona herbata jakby trochę

      Usuń
    2. Lubię tak delikatnie pachnące świeczuszki :-)

      Usuń
  12. Powodzenia w wyzwaniach! Podoba mi się Twoje pudełko, skromne ale bogate w kolory. Oj, żebym ja tak potrafiła kolorować :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra! Za mną też chodziło długo takie opakowanie :) dobrze, że już nam się udało zrealizować to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń