grubasek

wtorek, 30 kwietnia 2019

Aquarius, be yourself!

Witajcie!
Ach, jak dobrze, że jutro majówka! Mam tyle do nadgonienia....
Dziś chciałam pokazać pracę, która powstawała  kilka dni.
Nie wiem, czy też tak macie, ale mnie się czasem zdarza, że oglądam u kogoś pracę zrobioną na wyzwanie- patrzę na temat i od razu mam chęć i pomysł zrobić swoją interpretację! Tak było i tym razem a to za sprawą digistempelka some odd girl oraz wyzwania- znak zodiaku TUTAJ  


Do-Al(l) Kreatives


Jako żem wodniczka, to i praca na temat ;-D
Mix mediowa zawieszka jeszcze się suszy, a wygląda tak



EDIT zdjęcie z wodą:-D


Wiem, że nie każdy łapie klimat takich prac, ale mam nadzieję, że choć wodniczka Wam się spodoba:-D
Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Ale świetna interpretacja tematu, dla mnie Ewuś ta wodniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mix- media, podobają mi się , ale jak piszesz - nie łapię

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te Twoje prace Ewuniu.
    Ja tam po cichu kombinuje z mix mediami... ale Kochana do Ciebie to mi jak stąd do księżyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie robisz te mediowe tła! Szalenie się mi podobają, muszę i ja coś podziałać w tej tematyce ;-)
    stempelek jak zawsze cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem wodniczka, klimat łapię, podoba mi się interpretacja :) Ostatnio się zastanawiałam nad kartką dla wodnika/wodniczki ... i nic mi do głowy nie przyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super klimaty! I to u Ciebie lubię. Miłej majówki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jam też wodniczka, więc praca podwójnie mi się podoba, Ewciu.
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha rewelacja Ewus! Bardzo mi sie podoba mimo ze wodniaczka nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczęta wyszły Ci cudnie!!!
    Fantastyczna kartka i świetny przekaz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzostwo Hubciu. Woda jak żywa:) Pod wodniczką same cudowności mediowe. Widzę - użyłaś różne maski, farbki, tusze a woda? Co trzeba mieć żeby tak przedstawić wodę (oprócz talentu oczywiście)?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń