grubasek

środa, 24 kwietnia 2019

KARTKA PATCHWORKOWA Z WIELKANOCNYM ZAJĄCEM

Witajcie! Dziś inspiracja do dt - to karteczka wielkanocna z użyciem digi papierów z Papierowego potwora:-D 
Wbrew pozorom to zbieranina teł z różnych kolekcji. Nie mogłam się zdecydować, które wykorzystać i wpadłam na pomysł, aby skorzystać z formy patchworkowej, która daje wiele możliwości. Ten słodki zajączek chodził mi po głowie i wyjątkowo zrezygnowałam z kolorowania digistempelka. Jajka potraktowałam glossy accent, co dodaje karteczce trochę błysku.



Wykorzystałam:

Zajączki o raz papiery: z motylaminiebieskimi kwiatamiatramentowymi wzorkami i intensywnymi malowanymi teksturami.

Mam nadzieję, że spodobała wam się inspiracja? A może ktoś pokusi się o lift karteczki z ...czymś rogatym? ;-D

Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, a granatowe tło wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna Hubciu! Zając słodziak i widzę moje ulubione ostróżki:)))
    Lift z rogatym mówisz?...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny patchwork, Ewciu.
    Moje kartki rogate już gotowe, dzisiaj je wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna. Kolorystyka rzadko spotykana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kontrasty na kartce :-) Słodki zajączek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna jest! Te ciemne papiery daja niezwykle kontrasty!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :) świetne połączenie papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest , uwielbiam patchworki i potworne papierki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń