grubasek

piątek, 3 maja 2019

Weź mnie!

Wczoraj zorientowałam się, że na swoje wyzwanie nie zrobiłam karteczki okolicznościowej. A że szefowej nie wypada nie zrobić, to wzięłam się za kombinowanie.
Ostatnio jakoś jestem w temacie bloków kreatywnych z actiona i przypomniało mi się o rogasiu i fajnych dodatkach do niego. 
Tak!- zakrzyknęłam w myślach.- Rogaś_ hepibersdejujący! ;-D

Blok znalazłam, ale...przeglądając karty w poszukiwaniu onego, natrafiłam na sowę, która wołała: weź mnie, weź mnie! No dobra, wziąć mogę, ale co z rogami?

Sorry, takiej sowy jeszcze nie było.....


Czyż to nie prawdziwy słodziak!? A że chciała być jeleniem........

Buziam wieczorowa porą!

21 komentarzy:

  1. Sówkoróg uroczy :-) To pewnie efekt jakiejś zabawy genetyką szalonego naukowca ;-)
    Zaintrygowało mnie drewienko pod sową, bo mam zrobić kartkę dla rzeźbiarza, który z takich plastrów korzysta :-) to digi czy zwykły papier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, to gotowy element z bloku kreatywnego z actiona

      Usuń
  2. To chyba jest pan sowa / rogacz/ hi,hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaa...hahahhaha....i sprawa się rypła!

      Usuń
    2. Jaki pan sowa? Toż to ewidentnie pani sowa przystrojona na leśny bal.:)

      Usuń
  3. No nie! Chyba sobie zacznę ,,pluć w brodę,, że do tej pory omijałam te bloki :( Teraz widzę jakie cudne kartki można z nich zrobić.
    Uwielbiam sowy a ta jest wyjątkowa :) Nie wiedziałam, że sowa sowie może ,,doprawić rogi,, ... a takie porządne z nich ptaki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha znam bajkę o tym jak hiena przykleiła sobie rogi ale sowa?! Dobre dobre!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz spotykam rogatą sowę :D świetne!
    tytuł wpisu wywołał uśmiech na mej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, czyżby mąż pani sowy uskutecznił leśny skok w bok? Bo skąd te rogi?:):):)
    Ty to masz pomysły, kochana.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyślałam tak jak Aga o sowie rogaczu, ale z butami do łóżka sowie nie będę wchodzić. Trochę kultury sie posiada.
    Pomysły masz świetne, ten mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. No , wiesz , czasem rogi można doprawić , nie tylko sowie, ale ta jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, rogata sowa!! Nie wpadłabym na to. Podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś ta hepibersdejująca imprezka zakrapiana mocno była. Pomyliły się zwierzakom czapki. Sowa z rogami? Ok. Ale jeleń na łanię wyszedł. No nie wiem jak go stadko przyjęło.
    Niesamowita jesteś Hubciu! Coś takiego? Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo urokliwa sowa :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sówka ,świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to jakiś zdradzony sowi mąż? ;)
    Nie mniej wygląda uroczo z tym porożem...jak dla mnie bomba:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega pomysłowa praca. Super wygląda ta sowa z rogami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudna sowa, takiej z rogami to jeszcze nie widziałam. Śliczna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna jest! Tak Ci zazdroszczę tych bloczków! U nas nie ma Actiona. :(

    OdpowiedzUsuń