grubasek

piątek, 24 maja 2019

Dzień mamy

Witajcie, kochani!

Tak u mnie ostatnio nie bardzo twórczo. Mam jednak coś jeszcze do pokazania.
Zacznę od tego, że zrobiłam karteczkę dla mojej mamy- jednak jest to inspiracja dla Papierowego potwora, więc będziecie mogli zobaczyć ja kiedy indziej. Dziś dość podobna praca - takie małe zamówionko.

Papiery i digisek papierowy potwór- uwielbiam!





Komplecik się spodobał, więc git:-D

Tymczasem zgłaszam pracę TUTAJ


Kwiat Dolnośląski
i Tutaj


Karteczka z racji tego, że posiada koronkę i wymagane minimum kolorów leci też do Ani :-D



Buziam Was cieplutko! Jutro jadę do Rodzicieli, więc w drodze wreszcie na spokojnie pooglądam  sobie Wasze blogi:-D

19 komentarzy:

  1. Myślałam, że to pudełko na wyzwanie #11. Pięknie pokolorowałaś stempelek.
    Kartka zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka piękna , a jaka sentencja extra

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego się nie dotkniesz Hubciu, zamienia się w złoto!
    Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu wszystko cudowne, ta koroneczka, cytat, stempelek ... i wspaniale pokolorowałas buźke :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej chwili myślałam, że to kartka na wyzwanie u Ewinki a to tylko wrażenie :D Twoja kartka na Dzień Matki jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje Ewuniu! Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękna! a to kobitka, rewelacja. Chyba zaglądne do tego potwora ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu bardzo subtelne i delikatnie się prezentuje Twoja kartka dla Mamy.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka, Ewuniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu cieszę się, że w tym zabieganiu trafiła się kartka na moja zabawę :-).
    Śliczności, sprytnie umieściłaś te koronki a digiski potworne są cudowne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka. Sprawi wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego! i zapraszam na wyniki: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2019/06/wyniki-wyzwanie-majowego-dla-mamy-dla.html

    OdpowiedzUsuń