grubasek

niedziela, 2 sierpnia 2020

Będzie podusia?

Witajcie!

Wzięłam się od nowa za kwadraty- spróbuję zrobić taką morską podusię. Mam niestety tylko takie dwa kolorki i o ile niebieski to wiadomo, to róż...hmmm... ;-D

Pierwszy kwadrat to kotwica, która już w wersji kolorowej bardzo mi się spodobała.
Drugi- mój własny projekt krabika ;-D Powiem szczerze, trochę się nagłowiłam, bo wersja pierwsza, to był totalny niewypał- źle wychodziły bąbelki. Po zmianie wyszło ładnie, ale...zlała się góra. Po modyfikacji wygląda tak:



Mam nadzieję, że przy użyciu dobrej woli można się dopatrzeć kraba? ;-D

Mnie się podoba, bo jest mój ;-D

Buziaczki!

14 komentarzy:

  1. Oba kolory kocham, dlaczego nie mogą być morskie:)np czesto na wydmach widuję dziką różę,trzeba łamać stereotypy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwadraty, a krab jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No brawo, dosyć że ładnie Ewuniu dziergasz, to jeszcze sama projektujesz wzory, no to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Morska podusia zapowiada się super, Ewciu. I ja tam spokojnie dostrzegam kraba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Morska podusia będzie jak się patrzy.
    Pozdrawiam serdecznie Ewciu 🐠🐡🐟

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie szydełkujesz, podusię niebawem będziemy oglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Ewciu trzymam kciuki za podusię, będzie śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pierwsze efekty, czekam na całość i pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. kwadraciki świetne, a ten krab! Niebieski wygląda fajnie z turkusem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny krab. Naprawdę Cię wciągnęła ta robótka. Będzie ekstra podusia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo, wszystko swietnie widac :) podziwiam Twoj zapał Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż z niebieskim fajnie kontrastuje. Super kwadraciki. Zapowiada się fajna pouduszka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie fajna podusia tylko jeszcze kilka morskich motywów musisz wymyśleć :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń